Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archives
/
Vol. 138 Nr. 2 (2020)
Vol. 138 Nr. 2 (2020)
Publikuota:
2020-08-31
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Ona Monkevičienė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Kas publikuojama cituojamo indekso žurnaluose apie mokyklos efektyvumą? Sisteminė tyrimo rezultatų ir metodų apžvalga
Jesús García-Jiménez, Juan Jesús Torres-Gordillo, Javier Rodríguez-Santero
5-24
PDF (English)
Suvokiamas organizacinis palaikymas ir mokytojo-tyrėjo neigiamo vaidmens konflikto poveikio dėstytojams sumažinimas: tyrimo Indonezijoje duomenys
Mohamad Arief Rafsanjani, Muhammad Abdul Ghofur, Dhiah Fitrayati, Retno Mustika Dewi
25-36
PDF (English)
„i-SMART“ mokymosi modelio veiksmingumas naudojant chemijos dalyko mokymosi problemų sprendimo būdus vidurinės mokyklos vyresnėse klasėse, siekiant patobulinti meta-kognityvinius įgūdžius ir mokinių konceptualų supratimą
Syahmani, Suyono, Z. A. Imam Supardi
37-60
PDF (English)
11 klasių mokinių gimtosios lietuvių kalbos žodyno dydis
Rugilė Miškinytė, Loreta Vilkienė
61-79
PDF
Jaunučių rankininkių fizinių poreikių kaita žaidimo metu
Rasa Mikalonytė, Rūtenis Paulauskas
80-95
PDF
Individualios sveikatą stiprinančios programos veiksmingumas studentų fiziniam ir funkciniam parengtumui
Svetlana Otaraly, Alya Zhumanova, Aibek Alikey, Zhanna Sabyrbek, Nataliya Shepetiuk, Sniegina Poteliūnienė
96-115
PDF (English)
Estetinė meno paradigma ir jos poveikis vaiko asmenybės ateities formavimui
Maria Aleksandrovna Semenova, Maria Alexandrovna Bykovskaya
116-130
PDF (English)
Penktos klasės mokiniams skirtų matematikos vadovėlių lyginamoji analizė lyčių aspektu
Monika Grigaliūnienė, Aušra Rutkienė
131-149
PDF
Knygų su papildytos realybės technologija naudojimas ikimokykliniame ugdyme
Monika Kelpšienė
150-174
PDF
Smurtas artimoje aplinkoje: negalią turinčių nukentėjusiųjų situacijos įvertinimas
Rokas Uscila
175-192
PDF
Mokytojų, ugdančių specialiųjų poreikių vaikus, bendradarbiavimas inkliuzinės aplinkos kūrimo kontekste
Tetiana Skrypnyk, Olena Martynchuk, Olha Klopota, Vytautas Gudonis, Nataliia Voronska
193-208
PDF (English)
Iššūkiai, kylantys pradinių klasių mokytojams, užtikrinant autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų įtraukųjį ugdymą
Rita Raudeliūnaitė, Eglė Steponėnienė
209-225
PDF (English)
Vadovaujančiojo ir mokymo personalo pasirengimas inkliuzinėje mokymosi aplinkoje ugdyti studentų sociokultūrinę kompetenciją
Galina Romanova
226-243
PDF (English)
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Ona Monkevičienė
244-248
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian