Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 134 Nr. 2 (2019)
Vol. 134 Nr. 2 (2019)
Publikuota:
2019-10-19
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Ona Monkevičienė
2-4
PDF (English)
Straipsniai
Gyvenimo istorijos metodo duomenų analizės proceso skaidrinimas atliekant kokybinius biografinius tyrimus
Mare Sadam, Larissa Jõgi, Ivor Frederick Goodson
5-24
PDF (English)
Darbo reikalavimai ir darbo bei asmeniniai resursai, kaip rizikos ir saugos veiksniai, prognozuojant universiteto dėstytojų profesinį pervargimą
Aurelija Stelmokienė, Giedrė Genevičiūtė-Janonė, Loreta Gustainienė, Kristina Kovalčikienė
25-44
PDF (English)
„Karalius nuogas!“: individualaus ir grupinio įsivertinimo (ne)efektyvumas aukštajame moksle
Inga Minelgaitė, Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė, Kari Kristinsson, Sigurdur Gudjonsson
45-60
PDF (English)
Pilietiškumo, aplinkos tvarumo ir paveldo ugdymo aktualumas vaikų ankstyvajame bei pradiniame ugdyme Ispanijoje
Mario Ferreras-Listán, María Puig-Gutiérrez, Olga Moreno-Fernández, Fátima Rodriguez-Marín
61-81
PDF (English)
Pradinio ugdymo studijų programos studentų moksliniais tyrimais grįsto mokymosi įgyvendinimas
Wahyu Sopandi, Didi Sukyadi, Rendi Restiana Sukardi
82-98
PDF (English)
Muzikos mokytojo kompetencijos XXI amžiuje
Jelena Davidova
99-108
PDF (English)
Krikščioniškosios pedagogikos perspektyva ugdomajame meilės dialoge
Eugenijus Danilevičius
109-120
PDF
Mokinių gamtamokslinių dalykų mokymosi motyvacija: kaip ją sąlygoja pasitikėjimas gamtamoksliniais gebėjimais ir tyrinėjimu grindžiamas mokymasis
Palmira Pečiuliauskienė, Alena Belakoz
121-134
PDF (English)
Mokyklinio gyvenimo kokybė pagrindinėje mokykloje: mokinių suvokimas
Marija Buterin Mičić
135-150
PDF (English)
Rekreacinių idėjų raiška neformaliajame ir formaliajame curriculum
Dovilė Lisauskienė, Vilmantė Aleksienė
151-169
PDF
Younger School Age Pupils and Their Perception of Personal and Social Development in the Context of Extracurricular Activities
Gabriela Šarníkova
170-184
PDF (English)
Pasyvumo strategijų panaudojimas 10–12 metų amžiaus moksleivių grupėje iš transakcinės analizės perspektyvos
Anna Pierzchała
185-207
PDF (English)
Žaidimo sumažintame aikštės plote metodo panaudojimas mokantis žaisti rankinį
Rasa Mikalonytė
208-223
PDF
Socialinis ir psichologinis pasirengimas darbdavių ir neregių specialistų sąveikai profesinėje veikloje
Yevhenii Klopota, Olha Klopota, Vytautas Gudonis
224-236
PDF (English)
Kronika
Tado Gulbino daktaro disertacijos „Merginų rekreacinis fizinis aktyvumas profesinėje mokykloje: grindžiamoji teorija“ (socialiniai mokslai, edukologija 07S) recenzija
Vytautas Gudonis, Liuda Radzevičienė, Lina Miliūnienė
237-240
PDF
Reginos Karvelienės daktaro disertacijos „Studentų, patekusių į negalios situaciją, įgalinimas dalyvauti aukštojo mokslo tarptautinėse veiklose“ (socialiniai mokslai, edukologija 07S) recenzija
Vytautas Gudonis
241-244
PDF
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Ona Monkevičienė
246-250
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian