Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 141 Nr. 1 (2021)
Vol. 141 Nr. 1 (2021)
Publikuota:
2021-05-10
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Ona Monkevičienė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Vadovavimo lyderystės stilių efektyvumas valdant krizes
Eko Nurhaji Purnomo, Achmad Supriyanto, Mustiningsih, Zummy Anselmus Dami
5-25
PDF (English)
Mokymo vertinimo skalė pandemijos procese: plėtra, pagrįstumas ir patikimumas
Özgür Tutal, Bünyami Kayalı, Mehmet Yavuz, Mehmet Hasançebi, Funda Yeşildağ-Hasançebi
26-52
PDF (English)
Mąstymo lygis švietime: išsami Andersono taksonomijos peržiūra
Ilmi Zajuli Ichsan, Henita Rahmayanti, Agung Purwanto, Diana Vivanti Sigit, Edi Kurniawan, Ardyanto Tanjung, Ruqiah Ganda Putri Panjaitan, Nurlita Pertiwi, Charanjit Kaur Swaran Singh
53-78
PDF (English)
Organizacinio teisingumo, saviveiksmingumo ir mokytojų veiklos poveikis: vidinės motyvacijos vaidmuo
Sopiah Sopiah, Etta Mamang Sangadji, Bagus Shandy Narmaditya
79-93
PDF (English)
Salutogeninio universiteto tyrimas: trigubo taško tapsmas-globėjiškas-dėstytojas ieškojimas pasitelkiant bendradarbiavimo kartografiją
Ian M. Kinchin, Cathrine Derham, Charlotte Foreman, Anna McNamara, Dawn Querstret
94-112
PDF (English)
Šiuolaikinio mokytojo profesinio tinkamumo vaizdinys: mokyklų vadovų reprezentatyvios apklausos rezultatai
Gediminas Merkys, Nijolė Čiučiulkienė, Daiva Bubelienė
113-124
PDF (English)
Centralizuoti vidurinės mokyklos mokinių lietuvių kalbos ir literatūros vertinimai: populiacijos analizė
Rimantas Želvys, Saulė Raižienė, Jogaila Vaitekaitis, Rita Dukynaitė, Audronė Jakaitienė
125-145
PDF (English)
Metakognityvinio algebros mokymosi modelio veiksmingumas
Akhsanul In’am, Zulkifley Mohammad, Zeti Yusmira Jaludin
146-159
PDF (English)
Mokymosi strategijų panaudojimas Ispanijos ir Lietuvos vidurinių mokyklų mokiniams mokantis gamtamokslinių ir matematikos mokomųjų dalykų: savęs suvokimo lyginamoji analizė
Enric Ortega-Torres, Sigitas Drąsutis, Renata Burbaitė
160-173
PDF (English)
Besimokančiųjų (pažengusiųjų) anglų kalbos, kaip antrosios užsienio kalbos, nuomonės ypatumai esė tipo rašiniuose
Rajab Esfandiari, Hananeh Sharifi
174-189
PDF (English)
Kokybinė įtraukiojo ugdymo slinktis visuomenės raidos kontekste: dialektinis modeliavimas
Alvyra Galkienė
190-213
PDF
Mokyklos, kaip rūpestingos bendruomenės, suvokimo ir mokymosi motyvacijos sąryšis
Marija Buterin Mičić
214-229
PDF (English)
Patirtų tėvų skyrybų bei jų aplinkybių sąsaja su jaunų suaugusiųjų elgesio ir emociniais sunkumais
Reda Viršilaitė, Loreta Bukšnytė-Marmienė
230-251
PDF
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Ona Monkevičienė
252-256
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian