Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 139 Nr. 3 (2020)
Vol. 139 Nr. 3 (2020)
Publikuota:
2020-11-16
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Ona Monkevičienė
1-5
PDF (English)
Straipsniai
Darbo vertybės profesinio ugdymo turinyje. Instrumentalizmas ir tobulėjimas
Kristina Krikštolaitienė, Sigitas Daukilas, Ričardas Krikštolaitis
5-34
PDF
Būti dėstytoju aukštajame moksle: gyvenimas profesinėje erdvėje ir profesinio kūno kūrimas
Vilma Žydžiūnaitė, Marius Daugėla
35-51
PDF (English)
Mokytojų gyvenimo prasmę sąlygojantys veiksniai
Suyatno, Dholina Inang Pambudi, Ganis Amurdawati, Wantini, Mei Vita Romadon Ningrum
52-72
PDF (English)
Objektyvaus į(si)vertinimo stoka? Mokymosi bendradarbiaujant strategijos taikymas aukštajame moksle
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė, Inga Minelgaite, Sigurdur Gudjonsson
73-87
PDF (English)
Būsimųjų ir dirbančių pedagogų problemų sprendimo, pykčio ekspresijos ir kontrolės, savirefleksijos ir įžvalgos sąsajos
Ala Petrulytė, Julita Navaitienė, Vaiva Rimienė
88-110
PDF (English)
Mikromokymas vidurinio ugdymo anglų kalbos mokytojo-eksperto požiūriu: poveikis būsimųjų mokytojų pedagoginio turinio žinioms
Siti Aimah, Dwi Rukmini, Mursid Saleh, Dwi Anggani Linggar Bharati
111-135
PDF (English)
Klasės (auditorijos) valdymo veiksniai kaip mokymo triukai
Didik Rinan Sumekto, Heny Setyawati, Tukiyo, Ronggo Warsito
136-156
PDF (English)
Prieštaringai vertinamos temos ir jų didaktinis pritaikymas: mokomųjų veiklų analizė Italijos bei Ispanijos vidurinio ugdymo istorijos vadovėliuose
Mario Ferreras-Listán, José Antonio Pineda-Alfonso, Coral Ivy Hunt-Gómez, Pablo Baisotti
157-174
PDF (English)
Muzikos mokymas: pradinės mokyklos mokinių (pirmos, antros ir trečios klasės) perspektyva
Vesna Svalina, Jelena Zelić
175-198
PDF (English)
Triloginis mokymasis kaip kūrėjų bendruomenės teorinė skaitmeninė ekosistema: atvejo analizė
Jesús Valverde-Berrocoso, María Rosa Fernández-Sánchez
199-218
PDF (English)
Indonezijos bakalauro studijų paskutinio kurso studentų darnaus ekonominio švietimo perspektyvos: apklausos tyrimo rezultatai
Wahjoedi, Magistyo Purboyo Priambodo, Febry Wijayanti, Agung Haryono
219-238
PDF (English)
Ar gali padidintos energetinės vertės dieta veikti didelio meistriškumo sportininkų fizinį parengtumą?
Yeldana Yerzhanova, Galya Madiyeva, Zhanna Sabyrbek, Ermek Dilmakhambetov, Kazys Milašius
239-252
PDF (English)
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Ona Monkevičienė
253-258
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian