Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 149 Nr. 1 (2023): Pedagogika
Vol. 149 Nr. 1 (2023): Pedagogika
Publikuota:
2023-05-10
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Mokymo lyderystė, diferencijuotas mokymas, praktikos bendruomenė ir mokinių gerovė: mokymo politikos stiprinimas iš mokyklos vadovo perspektyvos
Aris Riyadi, Ibrahim Bafadal, Burhanuddin Burhanuddin, Agus Timan
5-34
PDF (English)
Gilinantis į pragmatinius horizontus: kritinis etnografinis vertinimo kultūros tyrimas mokykloje
Irena Raudienė, Natalija Mažeikienė
35-52
PDF (English)
Kaip pradinių klasių mokytojai kuria prasmingą mokymosi aplinką, siekdami motyvuoti mokinius?
Stasė Ustilaitė, Sniegina Poteliūnienė, Agnė Juškevičienė, Stanislav Sabaliauskas
53-81
PDF (English)
Mokytojų profesinės žinios kuriant STEM integruotas užduotis
Maria Cristina Costa, António Domingos
82-104
PDF (English)
Indonezijos švietimo paslaugų kokybė: lyderystės ir visuotinės kokybės vadybos įtaka
Anis Fauzi, Nana Suryapermana, Ayu Wahyuni, Ridwan Gofur
105-122
PDF (English)
Antrokų ir jų tėvų įsitikinimų apie lietuvių kalbos mokymąsi ryšiai su lietuvių kalbos pasiekimais
Emilė Baranauskaitė, Saulė Raižienė, Gintautas Šilinskas
123-142
PDF
Lietuvių kaip svetimosios kalbos nerimas tautinių mažumų mokyklose
Rugilė Miškinytė, Loreta Vilkienė
143-162
PDF
Įsivertinimas taikant savęs klausinėjimą matematikos mokomosios medžiagos pristatymo ir praktinio mokymosi etape
Adrijana Mastnak, Milena Valenčič Zuljan, Zlatan Magajna
163-184
PDF (English)
Vaikų darželio auklėtojų ir auklėtojų padėjėjų nuostatų į savo patirtį inkliuzinio ugdymo procese analizė
Ivana Rochovská, Veronika Kušnírová, Marcela Čarnická, Viera Šilonová
185-216
PDF (English)
Būsimųjų anglų kalbos mokytojų skaitymo Internete procesai ir jų reikšmė mokymui: garsinio mąstymo tyrimas
Anita Fatimatul Laeli , Slamet Setiawan, Syafi'ul Anam
217-237
PDF (English)
Indonezijos Islamo universiteto būsimųjų biologijos mokytojų mokymosi stiliai
M. Haviz, Ika Metiza Maris, Ervina Nasrul, David Azis, Lufri Lufri
238-256
PDF (English)
Sprogdinančios idėjos pedagogikoje bei edukacijoje ir dvasinio tobulėjimo procesas
Lech Witkowski
257-274
PDF (English)
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Vaida Jurgilė
275-280
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian