Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archives
/
Vol. 145 Nr. 1 (2022)
Vol. 145 Nr. 1 (2022)
Publikuota:
2022-05-20
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Žinantis daugiau nei mama, bet vis tiek nepakankamai: vidurinių mokyklų mokinių patirtys, mokantis finansinio raštingumo
Sigurður Guðjónsson, Sigurbjorg Maren Jonsdottir, Inga Minelgaitė
5-21
PDF (English)
Ikimokyklinio ugdymo mokyklų klimato skalės (IUMKS) validumo ir patikimumo tyrimas
Seval Ördek İnceoğlu, Durmuş Aslan
22-41
PDF (English)
Flipgrid kalbėjimo sėkmė: studentų, besimokančių anglų kalbos nuotoliniu būdu, nuostatų ir nerimo lygio atskleidimas
Afif Ikhwanul Muslimin, Istiqomah Wulandari, Utami Widiati
42-61
PDF (English)
Įtraukiosios ugdymo praktikos tobulinimas COVID-19 pandemijos kontekste: mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų įveika
Lina Miltenienė, Rita Melienė, Alvyra Galkienė, Aušra Rutkienė
62-80
PDF
Mokytojų nuostatos į įtraukųjį ugdymą ir jų veiksmingumas Kosove
Tringa Azizi
81-93
PDF (English)
Tarnaujančios lyderystės ir pasitenkinimo gyvenimu sąsajos Indonezijos valstybinėje mokykloje: pasitenkinimas karjera kaip tarpininkas
Zummy Anselmus Dami, Ali Imron, Burhanuddin Burhanuddin, Achmad Supriyanto, Mustiningsih Mustiningsih
94-116
PDF (English)
Lietuvių kalbos diskurso žymikliai daugiakalbiame tekstyne vertimo mokymui
Giedrė Valūnaitė Oleškevičienė, Vitalija Karaciejūtė, Dalia Gulbinskienė, Nagaletchimee Annamalai
117-134
PDF (English)
Tėvų nuomonė apie vaikų profesinį mokymąsi
Sara Zamir
135-150
PDF (English)
Kilnus elgesys: Lietuvos 5−6 klasių mokinių žinios, gebėjimai, nuostatos
Asta Šarkauskienė, Aušra Lisinskienė
151-166
PDF (English)
Dialogue Culture as a Response to the Challenges of Secularity in Democratic Societies to the Religion Teaching
Eugenijus Danilevičius
167-181
PDF (English)
M6 mokymosi modelio kūrimas matematinio kritinio mąstymo įgūdžiams tobulinti
Ardi Dwi Susandi, Cholis Sa’dijah, Abdur Rahman As’ari, Susiswo Susiswo
182-204
PDF (English)
Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimas ir jo poveikis
Jelizaveta Tumlovskaja, Jonas Ruškus
205-232
PDF (English)
Vaikų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymasis bendruomeniniuose vaikų globos namuose: vaikų patirčių analizė
Rita Raudeliūnaitė, Vida Gudžinskienė
233-257
PDF
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė
258-262
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian