Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 129 Nr. 1 (2018)
Vol. 129 Nr. 1 (2018)
Publikuota:
2018-04-25
Straipsniai
Švietimo sociologijos paradigmų reikmė ugdymo moksluose
Kęstutis Trakšelys
5-14
PDF
Pedagogų profesinio tobulėjimo lygiai ugdomojo vadovavimo sričių atžvilgiu
Süleyman Göksoy
15-32
PDF (English)
Teorijos ir praktikos derinimas rengiant būsimuosius specialiuosius pedagogus: studentų požiūris
Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek Jonak
33-52
PDF (English)
Profesinio tobulinimo programų efektyvumo ir universiteto dėstytojų išmoktos teorijos įgyvendinimo tyrimas
Wessam I. Al Chibani
53-60
PDF (English)
Jonas Laužikas – neįgaliųjų „mokslinimo ir auklėjimo“ pradininkas Lietuvoje
Marijona Barkauskaitė, Vilius Šadauskas
61-76
PDF
Įgalinančio ugdymo raiškos edukacinės įtraukties sąlygomis analizė
Alvyra Galkienė
77-93
PDF
Paauglių, turinčių vidutinį intelekto sutrikimą, lytiškumo ugdymas šeimoje: motinų patirtys
Stasė Ustilaitė, Alina Petrauskienė
94-111
PDF
Judėjimo negalią turinčių asmenų išsilavinimo ir užimtumo reikšmė prisitaikymui prie negalios
Laura Alčiauskaitė, Liuda Šinkariova
112-125
PDF
Neformalusis muzikinis švietimas vaikų patirčių kontekste: įtraukusis ar ribojantis?
Asta Kriščiūnaitė, Diana Strakšienė, Remigijus Bubnys
126-141
PDF
Kompleksinės pagalbos modelio įgyvendinimo patirtis teikiant pagalbą vaikui
Valdonė Indrašienė, Violeta Jegelevičienė, Odeta Merfeldaitė, Asta Railienė
142-155
PDF
Įsivertinimo sampratos raiška I klasės mokinių kalboje
Vaiva Schoroškienė, Audronė Krivickaitė
156-170
PDF
Verbalinės ir vizualios informacijos pritaikymas kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius III klasėje
Vaiva Grabauskienė, Ada Zabulionytė
171-186
PDF
Būsimųjų užsienio kalbos mokytojų rengimas dirbti įtraukiojo ugdymo klasėse
Natalia Dmitrenko, Oksana Voloshyna
187-205
PDF (English)
Mokinių probleminio elgesio raiška Norvegijos mokykloje: individo ir įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyva
Iselin Lone, Ieva Kuginytė - Arlauskienė
206-219
PDF
Bendraamžių mediacija Lietuvos mokykloje (atvejo analizė)
Gražina Čiuladienė
220-233
PDF
Pirmo kurso būsimųjų sporto pedagogų akademinė motyvacija ir pasitenkinimas studijomis
Sniegina Poteliūnienė
234-249
PDF
Paauglių mergaičių atsakingumo dalyvaujant interneto socialiniuose tinkluose ugdymo galimybės vaikų dienos centruose
Rasa Skališienė, Lilia Žukauskienė
250-267
PDF
Technologinio ugdymo pedagogas Lietuvoje, Didžiojoje Britanijoje ir Suomijoje. Koks jis?
Birutė Žygaitienė, Evelina Buivydaitė
268-285
PDF
Netekome iškilaus Lietuvos edukologo Bronislovo Bitino
Antanas Kiveris
286-288
PDF
In Memoriam Jonas Antanas Račkauskas (1942 01 20 – 2018 03 19)
Jonas Dautaras
289-290
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian