Neformalusis muzikinis švietimas vaikų patirčių kontekste: įtraukusis ar ribojantis?

Authors

  • Asta Kriščiūnaitė Šiauliai University, Lithuania
  • Diana Strakšienė Šiauliai University, Lithuania
  • Remigijus Bubnys Šiauliai University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.09

Pagrindiniai žodžiai:

įtraukusis ugdymas, neformalusis vaikų švietimas, muzikos mokykla

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos besimokančiųjų muzikos mokyklose patirtys, dėmesį sutelkiant į įtraukties ir ribojimų problematiką (politinio ir praktinio dualizmo problemos kontekste), remiantis universalaus ugdymo dizaino koncepcija. Tyrimo duomenų analizė atskleidė pirmines besimokančiųjų patirtis muzikos mokykloje, mokytojo elgesio identifikaciją mokymo(si) procese, nes jis yra svarbus dėl mokinių (ne)įtraukties ir (ne)ribojimo. Taip pat atskleidė formaliojo vertinimo raišką ugdymo procese. Apibendrinant tyrimo duomenis keliama prielaida, kad neformalusis muzikinis vaikų švietimas vis dar nepajėgia visavertiškai įtraukti vaikų ir užkirsti kelią ribojimams, atliepiant jų individualius poreikius, bet siekia daugiau integruoti vaikus į sistemą, t. y. ne sistemą pritaikyti prie besimokančiųjų, o besimokančiuosius pritaikyti prie sistemos.

Author Biographies

Asta Kriščiūnaitė, Šiauliai University, Lithuania

Šiauliai University, Department of Music Pedagogy and Visual Arts

Diana Strakšienė, Šiauliai University, Lithuania

Šiauliai University, Department of Music Pedagogy and Visual Arts

Remigijus Bubnys, Šiauliai University, Lithuania

Šiauliai University, Research Institute

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Kriščiūnaitė, A., Strakšienė, D., & Bubnys, R. (2018). Neformalusis muzikinis švietimas vaikų patirčių kontekste: įtraukusis ar ribojantis?. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 126–141. https://doi.org/10.15823/p.2018.09

Numeris

Skyriai

Straipsniai