Neformalusis muzikinis švietimas vaikų patirčių kontekste: įtraukusis ar ribojantis?
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.09Pagrindiniai žodžiai:
įtraukusis ugdymas, neformalusis vaikų švietimas, muzikos mokyklaSantrauka
Straipsnyje analizuojamos besimokančiųjų muzikos mokyklose patirtys, dėmesį sutelkiant į įtraukties ir ribojimų problematiką (politinio ir praktinio dualizmo problemos kontekste), remiantis universalaus ugdymo dizaino koncepcija. Tyrimo duomenų analizė atskleidė pirmines besimokančiųjų patirtis muzikos mokykloje, mokytojo elgesio identifikaciją mokymo(si) procese, nes jis yra svarbus dėl mokinių (ne)įtraukties ir (ne)ribojimo. Taip pat atskleidė formaliojo vertinimo raišką ugdymo procese. Apibendrinant tyrimo duomenis keliama prielaida, kad neformalusis muzikinis vaikų švietimas vis dar nepajėgia visavertiškai įtraukti vaikų ir užkirsti kelią ribojimams, atliepiant jų individualius poreikius, bet siekia daugiau integruoti vaikus į sistemą, t. y. ne sistemą pritaikyti prie besimokančiųjų, o besimokančiuosius pritaikyti prie sistemos.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.