Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archives
/
Vol. 155 Nr. 3 (2024): Pedagogika
Vol. 155 Nr. 3 (2024): Pedagogika
Publikuota:
2024-11-18
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Nuotolinio mokymo(si) iššūkiai po pandemijos: mokytojų rengimo gerinimo galimybės pasauliniu mastu
Alicja Korzeniecka-Bondar, Bożena Tołwińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Marta Kowalczuk-Walędziak
5-29
PDF (English)
Mokymo aiškumas gamtamokslinių dalykų pamokose: labai gerų gamtamokslinių rezultatų pasiekusių mokinių mokymosi motyvacija ir gamtamokslinių dalykų vertingumo suvokimas
Palmira Pečiuliauskienė
30-49
PDF (English)
Tarpkultūrinio ugdymo poveikio pradinių klasių mokytojų tarpkultūrinio jautrumo lygiams tyrimas: Šiaurės Makedonijos įrodymai
Bujar Adili, Arbresha Zenki-Dalipi, Makfirete Ameti
50-67
PDF (English)
Tarpusavio mokymosi, grįsto skirtingais vaidmenimis, iššūkiai aukštojo mokslo organizacijos aplinkose: sisteminė literatūros apžvalga
Ego Widoro, Robinson Situmorang, Uwes Anis Chaeruman
68-87
PDF (English)
Mokymosi groti fortepijonu veiksmingumo didinimas taikant savireguliacinį mokymąsi
Suqi Dong, Genutė Gedvilienė, Salomėja Karasevičiūtė
88-103
PDF (English)
„Hands-On“ mokymosi iš patirties poveikis STEM mokymuisi
Suganty Kanapathy, Azrina Md Azhari
104-125
PDF (English)
Vidurinės mokyklos mokinių polinkio į priklausomybę nuo virtualių socialinių tinklų socialinė-pedagoginė programa: programos įgyvendinimo rezultatai
Nanuli Potomkina, Alla Ryzhanova
126-146
PDF (English)
Pradedantieji skaitytojai: sisteminis ikimokyklinio amžiaus vaikų skaitymo anglų kalba efektyvių strategijų tyrinėjimas
Mariam Oluwatoyin Idris, Mazlina Che Mustafa, Kung-Teck Wong, Nurudeen Babatunde Bamiro, AbdulFatai Olohunfunmi Ismail
147-173
PDF (English)
Studentų kritinio mąstymo įgūdžių lavinimas taikant diferencijuotą probleminį mokymąsi
Karunia Puji Hastuti, Deasy Arisanty, Sunarno Basuki, Dharmono Dharmono, Ali Rachman
174–194
PDF (English)
Ispanijos būsimųjų mokytojų požiūrio į foniką tyrimas: kiekybinio tyrimo perspektyva
Javier
195–212
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian