Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Rankraščio pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 126 Nr. 2 (2017)
Vol. 126 Nr. 2 (2017)
Publikuota:
2017-06-05
Straipsniai
Aukštųjų mokyklų dėstytojų edukologinių kompetencijų poreikio pagrindimas: dokumentų analizė
Vida Navickienė, Vilija Salienė
5-17
PDF (English)
Tiriamosios faktorinės analizės taikymas antrinėje nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų analizėje: aštuntos klasės mokinių lietuvių kalbos mokymosi motyvacijos aspektas
Palmira Pečiuliauskienė
18-28
PDF (English)
Pradedančiųjų pedagogų požiūris į jiems skirtą naują mentorystės programą
Ramazan Yirci
29-47
PDF (English)
Aukštosios mokyklos dėstytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai akademinės veiklos plėtotės aspektu
Rima Bakutytė, Lidija Ušeckienė
48-61
PDF
Šiuolaikinės mokyklos edukacinė aplinka mokymosi veiksnių, mokyklos klimato ir ugdymo paradigmų aspektais
Irena Kaffemanienė, Erika Masiliauskienė, Rita Melienė, Lina Miltenienė
62-82
PDF (English)
Teorinės tyrinėjimais grindžiamo mokymosi gamtamoksliniame ugdyme įžvalgos: nuo ištakų iki 5E modelio
Džeraldas Dagys
83-98
PDF (English)
Paauglių psichologinės sveikatos vertinimas vykdant tiriamąją ir prevencinę veiklą mokykloje
Ala Petrulytė, Virginija Guogienė
99-114
PDF
Ugdomosios mokytojo ir mokinio sąveikos įtaka paauglio savigarbai
Asta Meškauskienė
115-129
PDF (English)
Mokinio pareigos: įgyvendinimo problema
Brigita Kairienė
130-142
PDF
Ikimokyklinio amžiaus vaikų lyderystės pradmenų raiška muzikinėje veikloje
Jolanta Abramauskienė, Emilija Ozarovska
143-154
PDF
6–7 metų vaikų pradinio mokymo plaukti programos veiksmingumas
Martynas Čižas, Kazys Milašius
155-167
PDF (English)
Mokymo ir mokymosi metodų veiksmingumas mokinių verslumui ugdyti
Džiuljeta Ruškytė, Vytas Navickas
168-184
PDF (English)
Aerobika kaip moterų saviugdą motyvuojantis veiksnys
Sniegina Poteliūnienė, Ineta Baltuškonienė
185-201
PDF
Plagiato sampratos problema ir teismo lingvistikoje išskiriami pasinaudojimo svetimu tekstu požymiai
Gabrielė Juodkaitė - Granskienė, Gintarė Herasimenkienė, Anelė Žalkauskienė, Raimundas Jurka
202-213
PDF
Daugialypio intelekto teorijos taikymas (tiksliųjų mokslų) pamokose: nuo empirinio iki kritinio požiūrio
Nadi Suprapto, Wei-Yu Liu, Chih-Hsiung Ku
214-227
PDF (English)
Mokymasis tarnaujant bendruomenei ir projektas TALIS. Pedagogika ir mokymas siekiant tarpusavio supratimo
María Alcantud Díaz, María Jesús Martínez-Usarralde, Carmen Lloret-Catalá
228-247
PDF (English)
Įtraukiojo ugdymo esmė – bendradarbiavimas
Lani Florian
248-253
PDF (English)
Mokslininko Rimanto Kontvaino išminties aruodai
Marijona Barkauskaitė
254-258
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian