Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Etika
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Rankraščio pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 159 Nr. 3 (2025): Pedagogika
Vol. 159 Nr. 3 (2025): Pedagogika
Publikuota:
2025-12-20
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Sąmoninga mokytojų veikmė: fenomenologinis rašybos mokymo taikant IKT tyrimas (Indonezijos EFL mokytojų praktika)
Aldha Williyan, Yusup Supriyono, Nita Sari Narulita Dewi
5-29
PDF (English)
Mokytojų technologinių, pedagoginių ir dalykinių žinių bei biologijos kompetencijų stiprinimas taikant į poreikius orientuotą profesinį tobulinimąsi
Jleian Mard Loseñara
31-54
PDF (English)
Graikijos pradinių klasių mokinių dėkingumo ir empatijos bei tėvų tipologijos sąsajos: lyties ir kultūros vaidmuo
English, Michalis Linardakis
55-80
PDF (English)
Ar mokytojų asmenybė ir jų saviveiksmingumas turi didesnę reikšmę mokymo efektyvumui?
Diah Utaminingsih, Een Yayah Haenilah, Mujiyati Mujiyati, Muhammad Nurwahiddin
81-106
PDF (English)
(Tylos) kodo laužymas Lietuvoje: saugus sportas kaip idėjų peizažas
Laura G. Purdy, Geoffery Z. Kohe
107-126
PDF (English)
Kaip mokytojų saviveiksmingumas ir atsakomybės priskyrimas sąveikauja, veikdami mokytojų ketinimą įgyvendinti ESD: polinominė regresija su atsako paviršiaus analize
Nena Vukelić
127-149
PDF (English)
Mokytojų (moterų) kalbos registras pradiniame ugdyme: slovakų kalbos mokymo kiekybinė analizė
Mária Belešová, Lenka Szentesiová, Petra Palkovičová
150-170
PDF (English)
Įgyvendinta mokymo programa kaip muzikos ugdymo įgyvendinimo konkretizacijos lygmuo mokytojo veikloje
Jarmila Jurášová Šteigerová
171-200
PDF (English)
Priešmokyklinio ugdymo mokytojų laisvojo žaidimo samprata ir plėtojimo praktika
Vitalija Gražienė, Stasė Ustilaitė, Agnė Valkevičienė
201-220
PDF (English)
Klasės valdymo muzikos pamokose problemos analizė: pagrindinis ugdymas
Rytis Kvedarauskas, Rasa Kirliauskienė
221-246
PDF (English)
Aplinkosauginio ugdymo vaidmuo rengiant mokytojus: tvaraus vystymosi kontekstas
Beáta Pošteková
247-265
PDF (English)
Pabaigos puslapiai
Bendrieji reikalavimai publikacijoms
Vaida Jurgilė
266-270
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian