Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 154 Nr. 2 (2024): Pedagogika
Vol. 154 Nr. 2 (2024): Pedagogika
Publikuota:
2024-08-13
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-5
PDF (English)
Straipsniai
Generatyvinio dirbtinio intelekto integravimas į užsienio kalbų mokytojų rengimo programas: sisteminė literatūros apžvalga
Laura Kildė
5-26
PDF (English)
Į save nukreiptas mokymasis ir skaitmeninis raštingumas mokantis socialinių mokslų dalykų: pastangos lavinti mokinių kritinį mąstymą
Muhammad Rijal Fadli, Mujazi Mujazi, Harlinda Syofyan, Ainur Rosyid
27-44
PDF (English)
English Sveikatos priežiūros darbuotojų pasirengimas dirbti su žmonėmis, turinčiais negalią
Regina Saveljeva, Liudmila Rupšienė, Sada Ramanauskienė
45-56
PDF (English)
Būsimųjų mokytojų matematinių ryšių saviveiksmingumo kiekybinis tyrimas: Turkijos duomenys
Ayşe Tuğçe Bodur, Handan Ürek, Mevhibe Kobak Demir
57-79
PDF (English)
Studentų nuomonė apie Latvijoje vykdomų studijų programų kokybę švietimo srityje
Jelena Davidova, Sandra Zarina, Svetlana Ignatjeva, Ivars Zalitis, Eva Bogdane
80-97
PDF (English)
Studentų stresas ir vienatvė COVID-19 laikotarpiu
Elona Hasmujaj, Aigars Andersons, Jozef Bushati
98-115
PDF (English)
Tarpusavio pagalbos fenomenas: rašymo sutrikimų turinčių mokinių balsai
Ieva Grigienė, Alvyra Galkienė
116-136
PDF (English)
Reflecting on 50 Years in Education: A Pilgrimage, a Quest, or Something More Relational?
Ian Kinchin
137-151
PDF (English)
Kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumo stebėsena taikant mokymosi patirties perkėlimo į praktiką modelį
Lineta Žilinskaitė, Asta Lapėnienė
152-173
PDF (English)
Ugdymo(si) aplinkų vertė ir vertinimas: Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų atvejis
Dalia Survutaitė
174-191
PDF (English)
Kronika
Bendras sprendimų priėmimas interprofesinėse komandose: atvejo tyrimas
Stijn R. J. M. Deckers, Vilma Makauskienė, Yvonne van Zaalen
192-221
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian