Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 150 Nr. 2 (2023): Pedagogika
Vol. 150 Nr. 2 (2023): Pedagogika
Publikuota:
2023-08-03
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Įdarbinsite mane ar ne? Pažymių ir universiteto tipo įtaka sėkmei darbo rinkoje
Kari Kristinsson, Sigurður Guðjonsson, Inga Minelgaite, Tinna Dahl Christiansen
5-20
PDF (English)
Mokinių atsakymai sprendžiant tekstinius uždavinius ir su matematika susiję įsitikinimai pradinio ugdymo etape
Achmad Hidayatullah, Csaba Csíkos
21-37
PDF (English)
Universiteto studentų funkcinio pajėgumo stiprinimas taikant širdies ritmo monitoringu grįstas individualias sveikatos programas
Svetlana Otaraly, Aibek Alikey, Zhanna Sabyrbek, Sniegina Poteliūnienė
38-57
PDF (English)
Kaip technologijomis grindžiama mokymosi aplinka gali padėti į mokymąsi orientuotam vertinimui aukštajame moksle
Rasa Greenspon, Airina Volungevičienė
58-74
PDF (English)
Ikimokyklinio ugdymo mokytojų kontekstų kūrimo praktikos: aplinka kaip trečiasis ugdytojas
Asta Lapėnienė, Ligita Neverauskienė
75-101
PDF
Bendramokslių žodinių pristatymų vertinimas anglų kalbos paskaitose: studentų-vertintojų požiūris
Aurelija Daukšaitė-Kolpakovienė, Nemira Mačianskienė
102-118
PDF (English)
Naujų dorinio ugdymo programų, skirtų 5–15 metų mokiniams, išbandymas: didžiausi įgyvendinimo iššūkiai
Svetlana Surikova, Anna Sidorova
119-145
PDF (English)
Vertybių naratyvai lytiškumo ugdymo temomis: pedagogų pasirengimas ar atsitraukimas?
Marius Bytautas, Sigitas Daukilas
146-170
PDF
7–8 klasių mergaičių ir berniukų bei jų tėvų motyvuojančių įsitikinimų apie matematiką sąsajos
Emilė Baranauskaitė, Dovilė Butkienė
171-190
PDF
Anglų kalbos rizominio mokymosi kartografija: einant mokinių nomadiškų klajonių takais
Aida Kairienė, Natalija Mažeikienė
191-211
PDF
Socialinė pedagoginė pagalba jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, patyrusiems tėvų skyrybas: socialinių pedagogų požiūris
Rasa Braslauskienė, Gitana Tolutienė, Reda Jacynė
212-232
PDF
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Vaida Jurgilė
233-238
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian