Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 148 Nr. 4 (2022): Pedagogika
Vol. 148 Nr. 4 (2022): Pedagogika
Publikuota:
2022-12-31
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Paslėpto ugdymo programa iš Slovėnijos mokyklų konsultantų perspektyvos
Katja Jeznik, Petra Gregorčič Mrvar
5-26
PDF (English)
Mokyklos pozityvaus klimato stiprinimas moraline ir atsitiktinumu grįsta lyderyste
Nazyktere Hasani, Nazmi Xhomara, Albina Shehu
27-44
PDF (English)
Problemų sprendimas bendradarbiaujant matematikos srityje: sisteminė literatūros apžvalga
Namirah Fatmanissa, Tatag Yuli Eko Siswono, Agung Lukito, Endah Budi Rahaju, Ismail Ismail
45-65
PDF (English)
Fiziškai aktyvių suaugusių vyrų palaikančio ir slopinančio trenerio elgesio suvokimas
Stanislav Sabaliauskas, Nelė Žilinskienė, Ričardas Gerasimovičius, Donatas Gražulis, Darius Radžiukynas
66-84
PDF (English)
Kalbų mokytojo-ugdytojo tapatumo suvokimo tyrimas: trijų anglų kalbos mokytojų-ugdytojų atvejo analizė
Magdalena Keskin, Gökhan Öztürk
85-105
PDF (English)
STEAM ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje taikant LEGO Education metodiką ir priemones
Birutė, Goda Stonkuvienė
106-128
PDF
Steigiamojo Seimo narės, pedagogės Salomėjos Stakauskaitės veikla XX a. pr. Lietuvos švietimo sistemos kūrimosi kontekste
Rasa Račiūnaitė-Paužuolienė, Dalia Senvaitytė
129-148
PDF
Ugdymo(si) šeimoje procesas: teorinis konceptas ir teisinis reglamentavimas
Edita Naidaitė, Eglė Stasiūnaitienė
149-166
PDF (English)
Slovėnijos mokinių globaliosios kompetencijos: žinių, įgūdžių, nuostatų ir vertybių sąsajos
Urška Štremfel, Klaudija Šterman Ivančič
167-183
PDF (English)
Į aukštesnio lygio mąstymo įgūdžius orientuoto technologinių pedagoginių turinio žinių klausimyno validumas
Siti Mina Tamah, Anita Lie, Imelda Gozali, Lusia Permata Sari Hartanti
184-206
PDF (English)
Grafiniai vaizdiniai internetinėje mokymosi aplinkoje: įtaka studentų kognityviniam krūviui ir žinioms
Randel D. Estacio, Rosario F. Quicho, Florante P. Ibarra, Irene G. Bustos, Leila M. Collantes, Edwin D. Ibañez
207-228
PDF (English)
Didaktinių meninių priemonių ir meno kūrinių demonstravimo poveikis studentų meninių įgūdžių tobulinimui
Majlinda Hala, Nazmi Xhomara
229-247
PDF (English)
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Vaida Jurgilė
248-252
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian