Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 147 Nr. 3 (2022): Pedagogika
Vol. 147 Nr. 3 (2022): Pedagogika
Publikuota:
2022-12-30
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-5
PDF (English)
Straipsniai
Mokytojų savęs vertinimo veiksmingumo vaidmuo, suvokiant vaikų tarpusavio smurto sunkumą, numatant intervencijas ir pasirenkant strategijas
Vesna Bilić, Alexis Surtees-Bilic, Goran Lapat
5-25
PDF (English)
Savarankiškumas ir matematiniai gebėjimai: Indonezijoje atliktų tyrimų metaanalizė
Suparman Suparman, Dadang Juandi
26-57
PDF (English)
Auditorinio ir nuotolinio kontaktinio mokymo(si) virtualioje erdvėje integravimo prielaidos aukštojo mokslo koleginiu ir universitetiniu lygmeniu: studentų požiūris ir patirtys
Živilė Advilonienė
58-80
PDF
Šeimos ir mokyklos veiksmingos partnerystės, skirtos asmenybei ugdyti Latvijos mokykloje, įgyvendinimo link: daugiafaktorinis modelis
Svetlana Surikova, Manuel Joaquín Fernández González
81-106
PDF (English)
Šeimoje besimokančių vaikų privalomasis pasiekimų patikrinimas Lenkijoje, Čekijoje ir Slovakijoje iš tėvų perspektyvos
Ivana Rochovská, Martin Droščák
107-124
PDF (English)
Gabių vaikų ugdymas: Lietuvos mokytojų požiūrio ir patyrimų analizė
Daiva Grakauskaitė-Karkockienė, Viktorija Sičiūnienė
125-146
PDF
Mokomoji strategija „Vadovaujamas atradimas“ ir mokinių pasiekimai mokant finansinės apskaitos sąvokų
Wale-Fadairo Taiwo, Olugbenga A. IGE
147-163
PDF (English)
Tėvų patirtys ruošiantis vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimą, lankyti pradinę bendrojo ugdymo mokyklą
Rita Raudeliūnaitė, Vida Gudžinskienė
164-182
PDF
Diskurso anotuotas tekstynas užsienio kalbų mokyme/si: išankstinių žinių reikšmė
Giedrė Valūnaitė Oleškevičienė, Guilhermina Lobato Miranda, Liudmila Mockienė, Dalia Gulbinskienė
183-197
PDF (English)
Būsimųjų anglų kalbos mokytojų refleksijos apie anglų kalbos mokymo praktiką siekiant profesinio tobulėjimo: bibliometrinė analizė
M. Zaini Miftah, Yazid Basthomi, Abdul Syahid
198-226
PDF (English)
Mokinių matematinės nuostatos: pritaikymas ir validumas Indonezijoje
Suherman Suherman, Tibor Vidákovich
227-252
PDF (English)
Mokymosi ,,Apverstoje klasėje‘‘ įtaka mokinių įsitraukimui ir pasitenkinimui vystytis: įvairių šalių veiklos tyrimas
Aušra Rutkienė, Işıl Günseli Kaçar, Esra Karakuş, Hasan Şerif Baltacı, Melek Altun, Zeynep Aysan Şahintaş, Ron Barendsen, Roelien Wierda, Begoña Crespo García
253-281
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian