Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 146 Nr. 2 (2022)
Vol. 146 Nr. 2 (2022)
Publikuota:
2022-09-27
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Mokymosi sunkumų patiriančių 5-8 klasių mokinių atsitraukimo fenomenas mokantis nuotoliniu būdu ir jo įveika taikant savireguliatyvų mokymąsi skatinantį įtraukųjį ugdymą: COVID-19 kontekstas
Ona Monkevičienė, Alvyra Galkienė, Lina Kaminskienė, Lina Miltenienė, Rita Melienė
5-38
PDF
Mokymuisi gresia pavojus? Kalbų mokymas ekstremaliomis nuotolinėmis sąlygomis
Stefan Rathert, Reyhan Ağçam
39-59
PDF (English)
Mokinių matematikos pažangumo ir mokytojo elgesio, valdant klasę, sąsajos: ką rodo mokymosi duomenų pirminė analizė?
Agnė Brandišauskienė, Olga Iurasova
60-79
PDF
Kritinio mąstymo, sąvokų įsisavinimo ir problemų sprendimo įgūdžių koreliacija: mokslo sudėtingumo ir problemų sprendimo mokymosi modelio vaidmuo
Finga Fitri Amanda, Sutiman Bambang Sumitro, Sri Rahayu Lestari, Ibrohim Ibrohim
80-94
PDF (English)
Kokybinis suaugusiųjų savivados pasirengimo tyrimas neformaliose profesinės anglų kalbos nuotolinėse studijose: lietuvių studentų perspektyva
Laura Kildė
95-109
PDF (English)
Portugalijos universiteto neįgaliųjų studentų atsparumo veiksniai
Maria Helena Venâncio Martins, Anabel Moriña
110-128
PDF (English)
Dėstytojų, vykdančių inkliuzinę praktiką, naudojant IKT, nuomonių analizė
María Nieves Sánchez-Díaz, Víctor Hugo Perera, Anabel Moriña
129-147
PDF (English)
Paauglių bendravimo su tėvais lytiškumo temomis vertinimas
Stasė Ustilaitė, Alina Petrauskienė, Jūratė Česnavičienė
148-163
PDF (English)
Teatras kaip socialinė ir edukacinė patirtis: benamių atvejo tyrimas Ispanijoje
Belén Massó-Guijarro, Amelia Morales-Ocaña, Ramón Montes-Rodríguez
164-183
PDF (English)
Mokinių kritinio mąstymo raiška socialiai jautriame lytiškumo ugdymo turinyje
Marius Bytautas, Sigitas Daukilas
184-208
PDF
English PERMA modelio psichometrinės savybės ir matavimo invariacija Etiopijos aukštojo mokslo aplinkoje
Girum Tareke Zewude, Mária Hercz
209-236
PDF (English)
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Vaida Jurgilė
237-242
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian