Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 127 Nr. 3 (2017)
Vol. 127 Nr. 3 (2017)
Publikuota:
2017-09-20
Straipsniai
Mokytojo ir vadovo supratimas apie mokytojų profesinių kompetencijų svarbą švietimo efektyvumo vertinimo procese
Eva Stranovská, Mária Lalinská, Ivana Boboňová
5-20
PDF (English)
Mokytojų europinių kompetencijų tyrimas
Palmira Jucevičienė
21-36
PDF (English)
Ar pakankamas mokytojų dėmesys mokant žemus pasiekimus turinčius mokinius skaitymo strategijų?
Viktorija Sičiūnienė, Nijolė Toleikytė
37-53
PDF
Kritinės refleksijos raiška patirtinio matematinio ugdymo kontekstuose
Vaiva Grabauskienė, Oksana Mockaitytė-Rastenienė
54-69
PDF
Matematikos sąvokų vizualizacijos pradiniame ugdyme didaktiniai principai
Maryia Urban, Halina Murauyova, Sviatlana Gadzaova
70-86
PDF (English)
Į mokinių pozityvių tarpusavio santykių plėtotę orientuotos pedagoginės strategijos įtraukiajame ugdyme
Ona Monkevičienė
87-103
PDF
Pamokos efektyvumo paradoksai: netikėti empiriniai radiniai apie namų darbų kiekį ir mokytojo reiklumą
Gediminas Merkys, Daiva Bubelienė
104-118
PDF
Šiuolaikinio curriculum aspektų raiška pamokoje
Nijolė Putrienė
119-131
PDF
Socialinės kompetencijos pradinėje mokykloje klausimyno kūrimas ir psichometrinių rodiklių analizė: sąsajos su populiarumu klasėje, santykiais su mokytoja ir mokykliniu nerimastingumu
Šarūnė Magelinskaitė-Legkauskienė, Visvaldas Legkauskas, Albina Kepalaitė
132-147
PDF
Mokyklų vadovų bendrųjų kompetencijų vertinimas preskriptyviu ir deskriptyviu požiūriu
Nijolė Cibulskaitė, Evaldas Petrauskas
148-160
PDF
Mokytojų profesinių besimokančių bendruomenių kūrimosi ir plėtros veiksniai, susiję su mokyklos vadovo ir mokytojų veikla
Justinas Monkevičius
161-175
PDF
Virtualios mokymosi aplinkos Moodle vaidmuo formuojant kalbinius įgūdžius, skatinant metakognityvinį sumanumą ir besimokančiojo autonomiškumą
Dalia Gulbinskienė, Marjan Masoodi, Jolita Šliogerienė
176-185
PDF (English)
Edukacinių technologijų kurso pertvarkymas pagal kompetencijomis pagrįstą mokymosi pasiekimų vertinimo modelį
Ignacio Rodriguez, Katherina Gallardo
186-204
PDF (English)
Aukštojo mokslo tarptautinės kokybės aspektai: tarptautinių studentų patirtys jungtinio laipsnio studijų metu
Inga Juknytė-Petreikienė, Vilma Žydžiūnaitė
205-218
PDF (English)
Artūro Akelaičio daktaro disertacijos „Vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių socialinių emocinių gebėjimų ugdymas per kūno kultūros pamokas“ (socialiniai mokslai, edukologija 07S) recenzija
Vytautas Gudonis, Irena Kaffemanienė
219-222
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian