Mokytojų profesinių besimokančių bendruomenių kūrimosi ir plėtros veiksniai, susiję su mokyklos vadovo ir mokytojų veikla
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.46Pagrindiniai žodžiai:
mokytojų profesinės besimokančios bendruomenės, kūrimasis, plėtra, veiksniaiSantrauka
Straipsnyje pateikiama sėkmingo mokytojų profesinių besimokančių bendruomenių kūrimosi ir plėtros veiksnių teorinė ir empirinė analizė. Remiantis teorine analize, išskirti su mokyklos vadovo veikla susiję asmeniniai, tarpasmeniniai ir vadybiniai veiksniai bei su mokyklos mokytojų veikla susiję asmeniniai, tarpasmeniniai, profesiniai veiksniai. Empirinis tyrimas atskleidė teoriškai išskirtų veiksnių aktualumą mokytojų profesinių besimokančių bendruomenių kūrimosi ir plėtros praktiniams procesams, išskirti nauji, kitų mokslininkų netyrinėti veiksniai, išryškinti barjerai.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.