Mokytojų profesinių besimokančių bendruomenių kūrimosi ir plėtros veiksniai, susiję su mokyklos vadovo ir mokytojų veikla

Authors

  • Justinas Monkevičius Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.46

Pagrindiniai žodžiai:

mokytojų profesinės besimokančios bendruomenės, kūrimasis, plėtra, veiksniai

Santrauka

Straipsnyje pateikiama sėkmingo mokytojų profesinių besimokančių bendruomenių kūrimosi ir plėtros veiksnių teorinė ir empirinė analizė. Remiantis teorine analize, išskirti su mokyklos vadovo veikla susiję asmeniniai, tarpasmeniniai ir vadybiniai veiksniai bei su mokyklos mokytojų veikla susiję asmeniniai, tarpasmeniniai, profesiniai veiksniai. Empirinis tyrimas atskleidė teoriškai išskirtų veiksnių aktualumą mokytojų profesinių besimokančių bendruomenių kūrimosi ir plėtros praktiniams procesams, išskirti nauji, kitų mokslininkų netyrinėti veiksniai, išryškinti barjerai.

Author Biography

Justinas Monkevičius, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Social Education, Department of Social Education

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-09-20

Kaip cituoti

Monkevičius, J. (2017). Mokytojų profesinių besimokančių bendruomenių kūrimosi ir plėtros veiksniai, susiję su mokyklos vadovo ir mokytojų veikla. Pedagogika / Pedagogy, 127(3), 161–175. https://doi.org/10.15823/p.2017.46

Numeris

Skyriai

Straipsniai