Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Rankraščio pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 128 Nr. 4 (2017)
Vol. 128 Nr. 4 (2017)
Publikuota:
2017-12-20
Straipsniai
Švietimo modeliuotos krypties ir konteksto įtampų tendencijos
Ramutė Bruzgelevičienė
5-19
PDF
Etniškumas ir profesiniai skirtumai besikeičiančioje homogeniškoje kultūroje: Lietuvos atvejis
Inga Minelgaitė, Giedrė Blažytė, Romie F. Littrell
20-38
PDF (English)
Specialistų rengimas dirbti daugiakultūrėje ir demokratinėje Europoje: dvi pedagoginės programos – jų įvertinimas ir bendradarbiavimo pavyzdžiai
Irina Golubeva, Ivett Rita Guntersdorfer
39-54
PDF (English)
Profesinio perdegimo ir vadybinių kompetencijų ryšys: Lietuvos socialinių pedagogų atvejis
Liudmila Rupšienė, Audra Skukauskaitė, Ingrida Baranauskienė, Lina Tiškuvienė
55-64
PDF (English)
Studentų kultūrinė patirtis Anglijos, Vokietijos ir Lietuvos aukštojo mokslo srityje – studentų akademinės tapatybės skirtumų prielaida
Vilius Šadauskas
65-79
PDF
Mokinių priklausymo mokyklai jausmas: mokyklos įtaka
Rita Dukynaitė, Jolita Dudaitė
80-96
PDF
Mokytojų teikiamo grįžtamojo ryšio ir mokinių ketinimų palikti mokyklą sąsajos: esminių psichologinių poreikių vaidmuo
Saulė Raižienė, Ingrida Gabrialavičiūtė, Renata Garckija, Laurynas Kalesinskas
97-113
PDF
Ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi raiška organizacijoje: įsitraukimas į procesą ir žinių tipai
Jurgita Smilgienė, Audronė Juzė Juodaitytė
114-128
PDF
Vaikų dienos centrų specialistų patirtys ugdant vaikų socialinius įgūdžius
Vida Gudžinskienė, Sigita Burvytė, Marijona Barkauskaitė
128-146
PDF
Alternatyvioji tėvystė: „auginimo“ ir „globos“ reiškinių tarpusavio sąveika
Dalia Stražinskaitė, Irena Zaleskienė
147-163
PDF
Fears of Visually Impaired Pre-School Children and Their Parents
Vytautas Gudonis, Irena Kaffemanienė, Liuda Radzevičienė, Egidijus Elijošius, Yevhenii Klopota
164-174
PDF (English)
Technologijomis grindžiamo mokymosi didaktinės galimybės ir dilemos
Margarita Teresevičienė, Elena Trepulė, Airina Volungevičienė
175-192
PDF (English)
Klasikinių ir šiuolaikinių metodų taikymas dėstant specialybės kalbą
Jolita Grašienė, Angelika Petrėtienė
193-205
PDF
6–8 metų amžiaus vaikų intonavimo lavinimo dainavimo metu strategijos
Jelena Davidova, Galina Zavadska, Asta Rauduvaitė, Ming-Jen Chuang
206-216
PDF (English)
Lietuvos edukologijos universiteto pirmo kurso studentų fizinis aktyvumas ir jį lemiantys veiksniai
Vida Juškelienė, Jūratė Česnavičienė
217-231
PDF
V–X klasių mokinių fizinio aktyvumo ir sportinės orientacijos kaitos ypatumai
Audronius Vilkas, Rimantas Mėlinis
232-247
PDF
Kūno kultūros ugdytojų subjektyvi asmeninė gerovė ir jos sąsajos su socialinės komunikacijos nuostata
Laimutė Kardelienė, Asta Šarkauskienė, Darius Masiliauskas
248-257
PDF
Pokyčiai Kazachijos universitetų valdyme: atvejo analizė
Samal Askarkyzy, Rimantas Želvys, Nursulu Algozhaeva, Adlet Toibayev
258-267
PDF (English)
Pabaigos puslapiai
Prof. habil. dr. Vladas Rajeckas – iškilus pedagogas, mokslininkas – švęstų 90-metį
Romanas Vasiliauskas
268-272
PDF
In memoriam Vandai Aramavičiūtei
Elvyda Martišauskienė
273-275
PDF
Apgintos naujos daktaro disertacijos
Marijona Barkauskaitė, Daiva Karužaitė
276-282
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian