Klasikinių ir šiuolaikinių metodų taikymas dėstant specialybės kalbą

Authors

  • Jolita Grašienė Vilnius College of Technologies and Design, Lithuania
  • Angelika Petrėtienė Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.63

Pagrindiniai žodžiai:

aktyvusis metodas, dėstytojas, klasikiniai mokymo metodai, specialybės kalba, studentai, šiuolaikiniai mokymo metodai

Santrauka

Straipsnyje aptariami klasikiniai ir šiuolaikiniai mokymo metodai siekiant nustatyti, kurie metodai tinkamiausi dėstant specialybės kalbos kursą. Vilniaus Gedimino technikos universitete (toliau – VGTU) ir Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijoje (toliau – VTDK) atliktas tyrimas, kurio rezultatai atskleidė studentų požiūrį į specialybės kalbos mokymo metodus. Tinkamai parinkti mokymo metodai sudaro galimybę studentams įgyti dalyko žinių, tobulinti taisyklingos kalbos įgūdžius, ugdyti bendrąsias kompetencijas, tapti konkurencingais specialistais.

Author Biographies

Jolita Grašienė, Vilnius College of Technologies and Design, Lithuania

Vilnius College of Technologies and Design, Technical Faculty, Department of Transport Engineering, Lithuania

Angelika Petrėtienė, Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania

Vilnius Gediminas Technical University, Faculty of Creative Industries, Department of Lithuanian Language

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-12-20

Kaip cituoti

Grašienė, J., & Petrėtienė, A. (2017). Klasikinių ir šiuolaikinių metodų taikymas dėstant specialybės kalbą. Pedagogika / Pedagogy, 128(4), 193–205. https://doi.org/10.15823/p.2017.63

Numeris

Skyriai

Straipsniai