Klasikinių ir šiuolaikinių metodų taikymas dėstant specialybės kalbą
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.63Pagrindiniai žodžiai:
aktyvusis metodas, dėstytojas, klasikiniai mokymo metodai, specialybės kalba, studentai, šiuolaikiniai mokymo metodaiSantrauka
Straipsnyje aptariami klasikiniai ir šiuolaikiniai mokymo metodai siekiant nustatyti, kurie metodai tinkamiausi dėstant specialybės kalbos kursą. Vilniaus Gedimino technikos universitete (toliau – VGTU) ir Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijoje (toliau – VTDK) atliktas tyrimas, kurio rezultatai atskleidė studentų požiūrį į specialybės kalbos mokymo metodus. Tinkamai parinkti mokymo metodai sudaro galimybę studentams įgyti dalyko žinių, tobulinti taisyklingos kalbos įgūdžius, ugdyti bendrąsias kompetencijas, tapti konkurencingais specialistais.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.