Ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi raiška organizacijoje: įsitraukimas į procesą ir žinių tipai

Authors

  • Jurgita Smilgienė Šiauliai University, Lithuania
  • Audronė Juzė Juodaitytė Šiauliai University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.58

Pagrindiniai žodžiai:

mokymasis organizacijoje, patirtinis mokymasis, žinių tipai, įsitraukimas į procesą

Santrauka

Straipsnyje analizuojama ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi organizacijoje žinių reikšmingumo problema, pagrindžiama mokymosi organizacijoje esmė, įsitraukimo svarba. Konceptualizuojant šiuos konstruktus parenkamos tyrimo priemonės, o atlikto tyrimo duomenys leido išskirti įsitraukimo į patirtinį mokymąsi organizacijoje ypatybes, nustatyti žinių tipus ir apibūdinti jų reikšmingumą. Tyrimo išvados yra reikšmingos įgalinant pedagogų patirtinio mokymosi procesus organizacijoje.

Author Biographies

Jurgita Smilgienė, Šiauliai University, Lithuania

Šiauliai University, Faculty of Educational Sciences and Social Wellbeing, Department of Education and
Psychology

Audronė Juzė Juodaitytė, Šiauliai University, Lithuania

Šiauliai University, Faculty of Educational Sciences and Social Wellbeing, Department of Education and
Psychology

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-12-20

Kaip cituoti

Smilgienė, J., & Juodaitytė, A. J. (2017). Ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi raiška organizacijoje: įsitraukimas į procesą ir žinių tipai. Pedagogika / Pedagogy, 128(4), 114–128. https://doi.org/10.15823/p.2017.58

Numeris

Skyriai

Straipsniai