Ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi raiška organizacijoje: įsitraukimas į procesą ir žinių tipai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.58Pagrindiniai žodžiai:
mokymasis organizacijoje, patirtinis mokymasis, žinių tipai, įsitraukimas į procesąSantrauka
Straipsnyje analizuojama ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi organizacijoje žinių reikšmingumo problema, pagrindžiama mokymosi organizacijoje esmė, įsitraukimo svarba. Konceptualizuojant šiuos konstruktus parenkamos tyrimo priemonės, o atlikto tyrimo duomenys leido išskirti įsitraukimo į patirtinį mokymąsi organizacijoje ypatybes, nustatyti žinių tipus ir apibūdinti jų reikšmingumą. Tyrimo išvados yra reikšmingos įgalinant pedagogų patirtinio mokymosi procesus organizacijoje.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-12-20
Kaip cituoti
Smilgienė, J., & Juodaitytė, A. J. (2017). Ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi raiška organizacijoje: įsitraukimas į procesą ir žinių tipai. Pedagogika / Pedagogy, 128(4), 114–128. https://doi.org/10.15823/p.2017.58
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.