Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 143 Nr. 3 (2021)
Vol. 143 Nr. 3 (2021)
Publikuota:
2021-10-29
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
COVID-19 pandemijos iššūkių valdymas Lietuvos ir Slovėnijos bendrojo ugdymo sistemoje: mokyklų vadovų požiūris
Jasna Mažgon, Jana Kalin, Lina Kaminskienė, Genutė Gedvilienė, Vidmantas Tūtlys, Klara Skubic Ermenc
5-22
PDF (English)
Profesinis tobulėjimas ar kvalifikacijos kėlimas: ką rodo šių sąvokų vartojimas?
Rita Mičiulienė, Agnė Brandišauskienė
23-44
PDF
Pedagoginių įsitikinimų apie mokymo praktiką plėtros ir patvirtinimo klausimynas: tarpžemyninis tyrimas
Lidon Moliner, Aida Sanahuja, Francisco Alegre
45-67
PDF (English)
Neoliberalios švietimo politikos ketinimų tyrimas: reformų poveikis mokytojų veikmei
Maarja Tinn
68-85
PDF (English)
Metamokymasis pradiniame ugdyme: mokslinės literatūros analizė
Jovita Matulaitienė
86-107
PDF
11 klasių mokinių skaitymo gimtąja lietuvių kalba gebėjimai
Ieva Ancevičiūtė, Loreta Vilkienė
108-134
PDF
Repavimas „YouTube“ platformoje: vaizdinio meno vartotojų atsakas į patyčias Ispanijos mokyklose
Carmen Ramírez-Hurtado, Belén Massó Guijarro
135-156
PDF (English)
Vaikų dienos centro specialistų veiklos pokyčiai, siekiant paauglių mergaičių atsakingumo interneto socialiniuose tinkluose
Lilia Žukauskienė, Ilona Klanienė, Rasa Skališienė
157-175
PDF (English)
Išmokimo lygių taksonomija: terminijos darninimas ir sisteminimas
Kęstutis Pukelis
176-194
PDF
Studentų įsivertinimo edukacinė vertė
Asta Vaičiūnienė, Palmira Jucevičienė
195-222
PDF
Ar tarpusavio diskusija gali sumažinti mokinių klaidų skaičių nagrinėjant teorinės fizikos klausimus?
Nursultan Japashov, Aizhan Mansurova, Nuri Balta
223-239
PDF (English)
Pabaigos puslapiai
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė
240-244
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian