Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Recenzavimas
Privatumo politika
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 51 Nr. 1 (2019): Socialinis ugdymas
Vol. 51 Nr. 1 (2019): Socialinis ugdymas
DOI:
https://doi.org/10.15823/su.2019.51
Publikuota:
2020-02-13
I DALIS. KOMPETENCIJŲ KAITA SUMANIOSIOS EDUKACIJOS KONTEKSTE
Pedagoginio turinio žinių bibliometrinis profilis
Mustafa Doğru, Melahat Çelik, Ceren Satar
6-23
PDF (English)
Kompetencijomis grįsto mokymo(si) skatinimas Baltarusijos aukštojo mokslo srityje
Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė, Adela García-Aracil
24-32
PDF (English)
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių gamtamokslinės motyvacijos ugdymo(si) galimybės: mokinių požiūris
Agata Augustinovič
33-44
PDF
II DALIS. POZITYVIOSIOS SOCIALIZACIJOS IR SOCIALINĖS INTEGRACIJOS SĄSAJOS
Kaip „jie“ tampa „mes“: naujų darbuotojų socializacijos veiksniai
Agota Giedrė Raišienė, Jolita Gečienė, Kristina Gruodė
46-60
PDF
Perkeliamųjų gebėjimų ugdymas universitetinėse studijose: studentų patirtis
Giedrė Valūnaitė Oleškevičienė
61-74
PDF
Tarpkultūrinės kompetencijos aspektai: neverbalinės komunikacijos reikšmė mokymosi procese
Lina Nikitinaitė
76-82
PDF
Darbo rinkos raidos skirtumai ir netolygumai Lietuvos regionuose
Laima Okunevičiūtė Neverauskienė, Arūnas Pocius
83-99
PDF
KRONIKA
For smart and innovative education
Danguolė Bylaitė-Salavejienė
102-103
PDF (English)
Sumanioji edukacija pasitikėjimu grįstai partnerystei
Giedrė Kvieskienė
104-107
PDF
In memory of Gary Marx
Giedrė Kvieskienė
108-109
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian