Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Rankraščio pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 157 Nr. 1 (2025): Pedagogika
Vol. 157 Nr. 1 (2025): Pedagogika
Publikuota:
2025-04-22
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-5
PDF (English)
Straipsniai
English Tradiciniai ar aktyvūs finansinio švietimo mokymosi metodai? Atsitiktinių imčių kontroliuojamasis tyrimas
Sigurdur Gudjonsson, Kari Kristinsson
5-18
PDF (English)
Kaip studijuoti MOOC su universiteto parama - 2022-2024 m. atvejo analizė
Michal Černý
19-44
PDF (English)
Naujas komandinis probleminio mokymosi modelis slaugos studentų savarankiškumui stiprinti: jo plėtojimas ir validumas
Rhona Sandra, Firman Firman, Abdul Razak, Ciptro Handrianto
45-72
PDF (English)
Ispanijos aukštasis mokslas: kalbinės paramos poreikis studentams, specialybės studijų programas studijuojantiems anglų kalba
Rima Krasauskyte-Sierra Ruiz, Ana Chapman
73-91
PDF (English)
Universiteto studentų autonomijos, akademinio atsparumo ir elgesio sąsajų testavimas: struktūrinių lygčių modeliavimo metodas
Le Trung Kien, Duong Minh Tuan
92-108
PDF (English)
Būsimųjų mokytojų mokymosi internetu patirtis – iššūkiai ir išmoktos pamokos
Arlinda Beka, Arberore Bicaj
109-132
PDF (English)
Lietuviškas išgalvotų žodžių pakartojimo testas kaip priemonė disleksijos rizikai įvertinti
Eglė Krivickaitė-Leišienė, Viktorija Kavaliauskaitė-Vilkinienė
133-151
PDF (English)
Muzikinio ugdymo iššūkiai: mokytojų kompetencijos, mokymo stiliai ir IKT integracija
Haoyue Sun, Jolanta Abramauskienė
152-171
PDF (English)
Projektinis mokymasis aplinkosauginiame mokyme: ar tai gali pagerinti besimokantiesiems problemų sprendimo įgūdžius ir abipusį bendradarbiavimą?
Windasari Apriwijayanti, Sajidan Sajidan, Dwi Oetomo, Idam Ragil Widianto Atmojo
172-193
PDF (English)
Profesiniai lūkesčiai ir prisitaikymas mokykloje: ką rodo šių veiksnių sąsajos pirminiame profesiniame mokyme?
Nora Pileičikienė, Ingrida Bakšenskienė, Kristina Kovalčikienė, Rita Mičiulienė
194-220
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian