Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 153 Nr. 1 (2024): Pedagogika
Vol. 153 Nr. 1 (2024): Pedagogika
Publikuota:
2024-06-17
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-5
PDF (English)
Straipsniai
Profesijos mokytojų ir profesinių mokyklų pajėgumai sprendžiant socialinę atskirtį patiriančių mokinių problemas Baltijos šalyse ir Norvegijoje
Tarja Tikkanen, Vidmantas Tūtlys, Lina Vaitkutė, Lina Kaminskienė, Meril Ümarik, Krista Loogma, Biruta Sloka, Ilze Buligina
5-31
PDF (English)
Mokyklinių geografinių žemėlapių simbolių skaitomumo tyrimas naudojant akių stebėjimo technologiją
Loreta Šutinienė, Algimantas Česnulevičius, Artūras Bautrėnas
32-49
PDF (English)
Armėnijos bendrojo lavinimo mokyklų mokytojų, dirbančių inkliuzinėse mokyklose, patirtys: įžanginis tyrimas
Marianna Harutyunyan
50-68
PDF (English)
Vadovo lyderiavimo stiliaus ir kontekstinių kintamųjų sąsajos
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė, Eglė Stasiūnaitienė, Juratė Česnavičienė
69-89
PDF (English)
Vertybių ir tėvų palaikomo santykio su vaikais efektas akademiniams vaikų pasiekimams mokykloje: trijų kohortų Lietuvos gyventojų (18–52 m.) palyginimas
Apolonijus Žilys
90-119
PDF (English)
Papildomas pedagoginis išsilavinimas kaip būtina sąlyga profesinei veiklai pradėti: mokytojo profesijos prestižas ir saviveiksmingumas
Martin Fico
120-143
PDF (English)
Ikimokyklinio ugdymo mokytojų vizualiųjų menų taikymas vaikų darželiuose
Ivana Rochovská, English
144-165
PDF (English)
Dabartinė situacija ir veiksniai, darantys įtaką būsimųjų muzikos mokytojų muzikiniam pasirodymui
Wenlin Cheng, Rasa Kirliauskienė
165-184
PDF (English)
Skaičiavimo mokymosi aplinka: instrumento kūrimas ir jo validumas pagal patvirtinančiąją faktorinę analizę ir Rasch’o modelį
Cynthia Mayang Sari, Achmad Ridwan Ridwan, Yuliatri Sastrawijaya Sastrawijaya
185-198
PDF (English)
Music Education Within the Concept of Integrated Arts Education and Its Impact on Social and Emotional Skills of Students
Olena Vereshchahina-Biliavska, Viktor Solovei, Olena Burska, Tetiana Hrinchenko, Yuliia Moskvichova
199-219
PDF (English)
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian