Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 115 Nr. 3 (2014)
Vol. 115 Nr. 3 (2014)
Publikuota:
2014-09-10
Straipsniai
Universiteto katedros studijų veiklos žinių valdymo proceso raiška
Eglė Misiūnaitė - Bačiauskienė, Palmira Jucevičienė
8-24
PDF
Развитие менеджмента в системе образования в республике Казахстан
Rimantas Želvys, Kundyz Aganina, Aziza Zhunusbekova
25-38
PDF
Matematikos ir informatikos studijų programas pasirinkusių studentų informacinis raštingumas
Palmira Pečiuliauskienė, Loreta Damauskienė
39-51
PDF
Problemas sprendžiančių mokyklų tinklai: dalyvių požiūris į profesinės veiklos pokyčius
Asta Lapėnienė, Dangira Lukšytė
52-69
PDF
Kibernetinės pedagogikos, kognityvinių mokslų ir kalbos sąryšiai
Boris Aberšek, Kosta Dolenc, Metka Kordigel Aberšek, Raffaele Pisano
70-87
PDF (English)
Apie dialektologijos pamokas Lietuvos mokykloje: kokybinis tyrimas
Regina Rinkauskienė, Vilija Salienė
88-104
PDF
Mokinių (11–17 metų) fizinio išsivystymo, fizinio ir funkcinio pajėgumo rodiklių kaitos ypatumai amžiaus aspektu
Audronius Vilkas, Rimantas Mėlinis
105-121
PDF
Dvasinių galių žadinimas kaip įtraukiojo ugdymo pamatas
Elvyda Martišauskienė
124-134
PDF
Specialiojo pedagogo kompetencijos ir jų tobulinimo galimybės, pedagogų požiūriu
Emilija Urnėžienė, Kristina Budrytė
135-146
PDF
Neįgaliųjų socialinis dalyvavimas neįgaliųjų nevyriausybinių organizacijų veiklose
Irmina Beneševičiūtė
147-162
PDF
Katalikiška mokykla: negalią turinčio asmens ugdymas Katalikų Bažnyčios dokumentų retrospektyva
Vilija Targamadzė, Danguolė Gervytė
163-178
PDF
Lietuvos darželių-mokyklų veiklos išorinis vertinimas 2007–2011 mokslo metais
Loreta Simanavičienė, Dalia Survutaitė
179-189
PDF
Žaidimo situacijos apžvalga ikimokyklinio ugdymo institucijose
Agnė Brandišauskienė, Danguolė Maslienė
190-205
PDF
Intuicijos reikšmingumas muzikiniame ugdyme
Rasa Kirliauskienė
208-220
PDF
Meno kolektyvų narių požiūris į vadovų lyderystę
Vilius Tavoras, Gailė Kvedaravičiūtė
221-245
Viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių lyderystės raiškos muzikinėje veikloje tendencijos
Jolanta Lasauskienė, Gintarė Jasionienė
232-246
PDF
Muzikai gabių vaikų ugdymas: Vilniaus chorinio dainavimo mokyklos „Liepaitės“ mokytojų patirtis
Henrika Šečkuvienė
247-257
PDF
Kronika
Jūratės Ruškės daktaro disertacijos „Asmenų su negalia orumo konstravimas sąmoningumo ugdymosi strategijomis“ (socialiniai mokslai, edukologija 07S) recenzija
Vytautas Gudonis
260-269
PDF
Doc. Dr. Julitos Navaitienės monografijos „Profesinė branda: teorijos ir tyrimai“ recenzija
Marijona Barkauskaitė
270-273
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian