Būsimųjų anglų kalbos mokytojų skaitymo Internete procesai ir jų reikšmė mokymui: garsinio mąstymo tyrimas

Authors

  • Anita Fatimatul Laeli State University of Surabaya, Indonesia
  • Slamet Setiawan State University of Surabaya, Indonesia
  • Syafi'ul Anam State University of Surabaya, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.149.10

Pagrindiniai žodžiai:

būsimieji mokytojai, spausdintas tekstas, skaitmeninis tekstas, kognityvinis apdorojimas, garsinis mąstymas, atviras skaitymas Internete

Santrauka

Daugelyje ankstesnių tyrimų kognityviniai skaitymo procesai buvo nagrinėjami iš besimokančiųjų anglų kalbos perspektyvos, atliekant tradicinę skaitymo veiklą, o šiuo tyrimu buvo siekiama ištirti būsimųjų anglų kalbos mokytojų kognityvinius procesus, vykstančius atviro skaitymo Internete metu vykdant pedagoginę praktiką. Atliekant tyrimą buvo taikomi mišrūs metodai – eksperimentinis dizainas ir interviu. Kiekybiniai duomenys buvo vertinami naudojant t-testą, o kokybiniai duomenys buvo analizuojami naudojant garsinio mąstymo metodą. Kiekybiniai rezultatai parodė, kad grupės dalyviai, kuriems buvo taikytas garsinio mąstymo metodas, skaitė geriau nei grupės dalyviai, kuriems šis metodas nebuvo taikomas. Kokybiniai rezultatai parodė, kad grupės dalyvių, kuriems buvo taikomas garsino mąstymo metodas, išsamios žodinės pažinimo strategijos, susijusios su problemos identifikavimu, Internetinių skaitymo šaltinių pasirinkimu ir atsakymo detalizavimu, buvo taikomos konkrečių išsamių strategijų atviro Internetinio skaitymo metu. Tyrimo išvadose rekomenduojama, kad labai svarbu ugdyti būsimųjų anglų kalbos mokytojų gebėjimus suprasti ir taikyti mokymosi strategijas, naudojantis atviro Interneto skaitymo platformomis pedagoginės praktikos metu, kad, pradėdami mokyti realiose situacijose, būsimieji anglų kalbos mokytojai turėtų tam pasirengimą.

Atsižvelgiant į tyrimo trūkumus, ypač į mažą eksperimento imtį ir garsinio mąstymo įgyvendinimą, rekomenduojama, kad tolimesni tyrėjai spręstų šiuos klausimus, naudodami didesnę imtį, ir kad išspręstų dar neatsakytus klausimus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Laeli , A. F., Setiawan, S., & Anam , S. . (2023). Būsimųjų anglų kalbos mokytojų skaitymo Internete procesai ir jų reikšmė mokymui: garsinio mąstymo tyrimas. Pedagogika / Pedagogy, 149(1), 217–237. https://doi.org/10.15823/p.2023.149.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai