Būsimųjų anglų kalbos mokytojų skaitymo Internete procesai ir jų reikšmė mokymui: garsinio mąstymo tyrimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.149.10Pagrindiniai žodžiai:
būsimieji mokytojai, spausdintas tekstas, skaitmeninis tekstas, kognityvinis apdorojimas, garsinis mąstymas, atviras skaitymas InterneteSantrauka
Daugelyje ankstesnių tyrimų kognityviniai skaitymo procesai buvo nagrinėjami iš besimokančiųjų anglų kalbos perspektyvos, atliekant tradicinę skaitymo veiklą, o šiuo tyrimu buvo siekiama ištirti būsimųjų anglų kalbos mokytojų kognityvinius procesus, vykstančius atviro skaitymo Internete metu vykdant pedagoginę praktiką. Atliekant tyrimą buvo taikomi mišrūs metodai – eksperimentinis dizainas ir interviu. Kiekybiniai duomenys buvo vertinami naudojant t-testą, o kokybiniai duomenys buvo analizuojami naudojant garsinio mąstymo metodą. Kiekybiniai rezultatai parodė, kad grupės dalyviai, kuriems buvo taikytas garsinio mąstymo metodas, skaitė geriau nei grupės dalyviai, kuriems šis metodas nebuvo taikomas. Kokybiniai rezultatai parodė, kad grupės dalyvių, kuriems buvo taikomas garsino mąstymo metodas, išsamios žodinės pažinimo strategijos, susijusios su problemos identifikavimu, Internetinių skaitymo šaltinių pasirinkimu ir atsakymo detalizavimu, buvo taikomos konkrečių išsamių strategijų atviro Internetinio skaitymo metu. Tyrimo išvadose rekomenduojama, kad labai svarbu ugdyti būsimųjų anglų kalbos mokytojų gebėjimus suprasti ir taikyti mokymosi strategijas, naudojantis atviro Interneto skaitymo platformomis pedagoginės praktikos metu, kad, pradėdami mokyti realiose situacijose, būsimieji anglų kalbos mokytojai turėtų tam pasirengimą.
Atsižvelgiant į tyrimo trūkumus, ypač į mažą eksperimento imtį ir garsinio mąstymo įgyvendinimą, rekomenduojama, kad tolimesni tyrėjai spręstų šiuos klausimus, naudodami didesnę imtį, ir kad išspręstų dar neatsakytus klausimus.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Anita Fatimatul Laeli , Slamet Setiawan, Syafi'ul Anam

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.