Būsimųjų anglų kalbos mokytojų refleksijos apie anglų kalbos mokymo praktiką siekiant profesinio tobulėjimo: bibliometrinė analizė

Authors

  • M. Zaini Miftah State University of Malang, Indonesia
  • Yazid Basthomi State University of Malang, Indonesia
  • Abdul Syahid State Islamic Institute of Palangka Raya, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.147.10

Pagrindiniai žodžiai:

bibliometrinė analizė, citatų analizė, būsimieji anglų kalbos mokytojai, mokymo refleksija, mokytojų rengimo programa, mokytojų mokymai

Santrauka

Tyrimo tikslas – išnagrinėti būsimųjų mokytojų refleksijas apie anglų kalbos mokymo praktiką
profesiniam tobulėjimui vystytis. Tam atlikta bibliometrinė analizė naudojant VOSviewer
programą. Analizė apima 1989–2021 metus ir suskirstyta į du laikotarpius: ankstesnį laikotarpį
(angl. EP), t. y. 1989–2014 m., ir pastarąjį laikotarpį (angl. RP), t. y. 2015–2021 m. Perkeliant surinktus duomenis iš Scopus duomenų bazės į VOSviewer programą buvo atlikta pasikartojimų ir citatų analizė. Tyrimu buvo siekiama atskleisti dažniausiai vartojamus raktinius žodžius, žodžius anotacijose, cituojamus autorius, žurnalus ir šalis bei būsimųjų anglų kalbos mokytojų refleksijos metodus. Iš 1124 apžvelgtų tyrimų buvo išnagrinėti 74 ankstesnio periodo (angl. EP) ir 67 pastarojo periodo (angl. RP) tyrimai. Iš viso išnagrinėta 141 tyrimas.
Rezultatai atskleidė, kad reflektyvi praktika, profesinis tobulėjimas ir refleksija buvo dažniausiai tyrimuose vartojami raktiniai žodžiai. Anotacijose dažniausi buvo mokytojų rengimas, būsimas mokytojas ir mokytojas-edukatorius. Žymiausi autoriai Macruairc ir Harford. Tokie žodžiai kaip mokymas ir mokytojų švietimas bei reflektyvioji praktika dominavo geros reputacijos žurnaluose. Daugiausia tyrimų paskelbta JAV, Jungtinėje Karalystėje, Australijoje ir Kanadoje. Būsimųjų anglų kalbos mokytojų refleksijos metodų žodžiai buvo reflektyviosios praktikos e-portfelis,
reflektyvus žurnalų rašymas ir vaizdo įrašais pagrįsta savirefleksija. Šis tyrimas galėtų būti įžvalgus vadovas tolimesniems tyrimams, susijusiems su būsimųjų anglų kalbos mokytojų refleksijomis, atsižvelgiant į tyrimų kitimo tendencijas ir informatyvią apžvalgą bei palyginimus su jau esamais tyrimais.

Author Biographies

M. Zaini Miftah, State University of Malang, Indonesia

M. Zaini Miftah is a faculty member at the Department of English Language Education, Faculty of Teacher Training and Education, Institut Agama Islam Negeri Palangka Raya, Indonesia. He earned his M.A. from Universitas Negeri Malang, Indonesia, and he is pursuing a Ph.D. at the same university. His research interests include L2 writing, ICT in ELT, TEFL, blended learning, and teacher professional development. He is currently chief editor of the Journal on English as a Foreign Language (JEFL) in Indonesia. 

Yazid Basthomi, State University of Malang, Indonesia

Yazid Basthomi is Professor of Applied Linguistics with the Department of English, Faculty of Letters, Universitas Negeri Malang, Indonesia. Currently, he is the convener of the graduate program (M.A. and Ph.D) in ELT. He received his Master's from Curtin University and Doctorate from Universitas Negeri Malang, Indonesia. His research interests include genre analysis and interlanguage education. He has also been Coordinator of the Publication Division of the Association for the Teaching of English as a Foreign Language in Indonesia (TEFLIN)

 

Abdul Syahid , State Islamic Institute of Palangka Raya, Indonesia

Abdul Syahid has been an EFL teacher since 1995. After teaching at some senior high schools in Sepang and Sampit, he joined the Department of English Language Education, Faculty of Teacher Training and Education, Institut Agama Islam Negeri Palangka Raya, Indonesia in 2018 to pursue his teaching career. He earned his Ph.D. from Universitas Negeri Malang, Indonesia. Besides e-learning and computer assisted language learning, his areas of interest include bibliometric studies.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Miftah, M. Z., Basthomi, Y. ., & Syahid , A. . (2023). Būsimųjų anglų kalbos mokytojų refleksijos apie anglų kalbos mokymo praktiką siekiant profesinio tobulėjimo: bibliometrinė analizė. Pedagogika / Pedagogy, 147(3), 198–226. https://doi.org/10.15823/p.2022.147.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai