Flipgrid kalbėjimo sėkmė: studentų, besimokančių anglų kalbos nuotoliniu būdu, nuostatų ir nerimo lygio atskleidimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.145.3Pagrindiniai žodžiai:
nerimas, nuostatos, nuotolinis mokymasis, Flipgrid kalbėjimo sėkmė, COVİD-19 pandemijaSantrauka
Studentų, besimokančių anglų kalbos, mokymosi sėkmė nuotolinio mokymosi kontekste COVID-19 pandemijos metu dažniausiai siejama su psichologiniu veiksniu. Būtent dėl šios priežasties šiuo tyrimu buvo siekiama ištirti studentų nuostatas ir nerimo lygį po Flipgrid, vaizdo diskusijų platformos, kuri leidžia dėstytojams matyti ir išgirsti kiekvieną mokinį, įgyvendinimo kalbėjimo kurse. Taip pat buvo siekiama ištirti jų ryšį su Flipgrid kalbėjimo sėkme (angl. FgSS) nuotolinio mokymosi kontekste. Duomenims surinkti buvo naudojamas studentų nuostatų klausimynas (pritaikytas iš technologijų priėmimo modelio (angl. TAM)), studentų nerimo klausimynas (pritaikytas iš užsienio kalbų mokymosi klasės nerimo skalės (angl. FLCAS)) ir Flipgrid kalbėjimo užduotys su savęs vertinimo (angl. CEFR) sistema. Visa tai buvo pateikta 54 anglų kalbos katedros dviejų klasių studentams, 2021–2022 mokslo metais studijuojantiems Malango valstybiniame universitete, esančiame Rytų Javoje, Indonezijoje. Kintamųjų tarpusavio ryšiui nustatyti buvo naudojamas Pirsono produkto-momentinės koreliacijos patikimumo vertinimas, o statistiniai skaičiavimai atlikti naudojant SPSS 23. Rezultatai atskleidė, kad dauguma studentų teigiamai vertino Flipgrid kalbėjimo sėkmę, tai rodo bendras nuostatų vidurkis (3,98). Studentai taip pat nurodė, kad pokalbio per Flipgrid metu nerimo lygis buvo žemas (3,97 nerimo balo). Taip pat studentų Flipgrid kalbėjimo sėkmė teigiamai koreliavo su jų nuostatomis (r = 0,642, stipri koreliacija) ir neigiamai su nerimu (r = -0,810, labai stipri koreliacija). Taigi, studentų Flipgrid kalbėjimo sėkmės nerimastingumas turėjo stipresnį ryšį nei su Flipgrid nuostatomis. Šis tyrimas reikšmingas pedagogams, kad jie apsvarstytų technologijų naudą nuotoliniame mokymesi ir atsižvelgtų į studentų psichologinius veiksnius.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Afif Ikhwanul Muslimin, Istiqomah Wulandari, Utami Widiati

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.