Flipgrid kalbėjimo sėkmė: studentų, besimokančių anglų kalbos nuotoliniu būdu, nuostatų ir nerimo lygio atskleidimas

Authors

  • Afif Ikhwanul Muslimin Malang State University; Mataram State Islamic University, Indonesia
  • Istiqomah Wulandari Malang State University; Brawijaya Malang University, Indonesia
  • Utami Widiati Malang State University, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.145.3

Pagrindiniai žodžiai:

nerimas, nuostatos, nuotolinis mokymasis, Flipgrid kalbėjimo sėkmė, COVİD-19 pandemija

Santrauka

Studentų, besimokančių anglų kalbos, mokymosi sėkmė nuotolinio mokymosi kontekste COVID-19 pandemijos metu dažniausiai siejama su psichologiniu veiksniu. Būtent dėl šios priežasties šiuo tyrimu buvo siekiama ištirti studentų nuostatas ir nerimo lygį po Flipgrid, vaizdo diskusijų platformos, kuri leidžia dėstytojams matyti ir išgirsti kiekvieną mokinį, įgyvendinimo kalbėjimo kurse. Taip pat buvo siekiama ištirti jų ryšį su Flipgrid kalbėjimo sėkme (angl. FgSS) nuotolinio mokymosi kontekste. Duomenims surinkti buvo naudojamas studentų nuostatų klausimynas (pritaikytas iš technologijų priėmimo modelio (angl. TAM)), studentų nerimo klausimynas (pritaikytas iš užsienio kalbų mokymosi klasės nerimo skalės (angl. FLCAS)) ir Flipgrid kalbėjimo užduotys su savęs vertinimo (angl. CEFR) sistema. Visa tai buvo pateikta 54 anglų kalbos katedros dviejų klasių studentams, 2021–2022 mokslo metais studijuojantiems Malango valstybiniame universitete, esančiame Rytų Javoje, Indonezijoje. Kintamųjų tarpusavio ryšiui nustatyti buvo naudojamas Pirsono produkto-momentinės koreliacijos patikimumo vertinimas, o statistiniai skaičiavimai atlikti naudojant SPSS 23. Rezultatai atskleidė, kad dauguma studentų teigiamai vertino Flipgrid kalbėjimo sėkmę, tai rodo bendras nuostatų vidurkis (3,98). Studentai taip pat nurodė, kad pokalbio per Flipgrid metu nerimo lygis buvo žemas (3,97 nerimo balo). Taip pat studentų Flipgrid kalbėjimo sėkmė teigiamai koreliavo su jų nuostatomis (r = 0,642, stipri koreliacija) ir neigiamai su nerimu (r = -0,810, labai stipri koreliacija). Taigi, studentų Flipgrid kalbėjimo sėkmės nerimastingumas turėjo stipresnį ryšį nei su Flipgrid nuostatomis. Šis tyrimas reikšmingas pedagogams, kad jie apsvarstytų technologijų naudą nuotoliniame mokymesi ir atsižvelgtų į studentų psichologinius veiksnius.

Author Biographies

Afif Ikhwanul Muslimin, Malang State University; Mataram State Islamic University, Indonesia

Afif Ikhwanul Muslimin is Assistant Professor of English Language Teaching in Department of English, Faculty of Education and Teachers Training, Universitas Islam Negeri Mataram, NTB, Indonesia. He pursued his doctoral degree at Universitas Negeri Malang, Indonesia. He is the general secretary of ELITE Association (Association of English Educators in Indonesia) and his research interests are in areas of ELT, TPACK, Linguistics, and Bibliometric. Email: afif.ikhwanul.2102219@students.um.ac.id; afifikhwanulm@uinmataram.ac.id. ORCID: 0000-0003-0043-5402

Istiqomah Wulandari, Malang State University; Brawijaya Malang University, Indonesia

Istiqomah Wulandari is a faculty member of the Study Program of English Universitas Brawijaya, Malang Indonesia. She an active member of the TESOL professional association and the Association of Applied Linguistics. Her research interests are in the area of TESOL, ICT in education and Applied Linguistics. She is currently pursuing her doctoral degree at Universitas Negeri Malang, Indonesia. Email: istiqomah.wulandari.2102219@students.um.ac.id; istiqomah@ub.ac.id.  ORCID: 0000-0001-9997-9340

Utami Widiati, Malang State University, Indonesia

Utami Widiati is a faculty member of the Department of English, Faculty of Letters, Universitas Negeri Malang, Indonesia. She obtained her professorship in the area of literacy learning in 2009. Her research interests include foreign language literacy, SLA, curriculum and material development, and teacher professional development. She has been active in pre- and in-service teacher education and professional development in Indonesia and has written secondary school English textbooks prescribed by the Indonesian government. She also serves as the chief editor for TEFLIN Journal and a reviewer of several other journals in the field of ELT. Email: utami.widiati.fs@um.ac.id. ORCID: 0000-0002-8603-4556

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Muslimin, A. I., Wulandari, I., & Widiati, U. (2023). Flipgrid kalbėjimo sėkmė: studentų, besimokančių anglų kalbos nuotoliniu būdu, nuostatų ir nerimo lygio atskleidimas. Pedagogika / Pedagogy, 145(1), 42–61. https://doi.org/10.15823/p.2022.145.3

Numeris

Skyriai

Straipsniai