Dėstytojų, vykdančių inkliuzinę praktiką, naudojant IKT, nuomonių analizė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.146.7Pagrindiniai žodžiai:
mišrusis mokymasis, negalia, aukštasis mokslas, IKT, įtraukusis ugdymas, dėstytojaiSantrauka
Vis labiau populiarėjančios švietimo technologijos, kaip papildoma tiesioginio mokymo priemonė, ir didėjantis neįgalių studentų skaičius universitetų auditorijose lemia mokymo ir mokymosi procesų pokyčius. Šiame straipsnyje analizuojami dešimties Ispanijos universitetų 119 dėstytojų, kurie savo mokyme taiko inkliuzinę praktiką, naudodami informacines ir komunikacines technologijas, pasisakymai. Tyrimas grindžiamas kokybinės paradigmos prielaidomis, atliekant pusiau struktūruotus individualius interviu. Rezultatai rodo, kad vaizdo įrašai, skaidrių prezentacijos, vaizdai ir skaitmeniniai tekstai yra dažniausiai tyrimo dalyvių naudojama mokymo medžiaga. Pagrindinė priemonė, kurioje dėstytojai pateikia medžiagą studentams, yra virtualioji platforma. Dauguma dėstytojų joje pateikia kursų medžiagą studentams prieš dėstydami mokymo turinį. Išvados rodo, kad dėstytojai deda daug pastangų, kad mokymo ir mokymosi procesas būtų prieinamas universiteto studentams, ypač studentams su negalia. Dėstytojai naudoja įvairias technologines priemones ir medžiagą, kad sukurtų naujas erdves studentų mokymuisi ir dalyvavimui, todėl technologinės priemonės tarnauja inkliuzijai ir sudaro palankias sąlygas mokymosi turinio prieinamumui.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 María Nieves Sánchez-Díaz, Víctor Hugo Perera, Anabel Moriña

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.