Dėstytojų, vykdančių inkliuzinę praktiką, naudojant IKT, nuomonių analizė

Authors

  • María Nieves Sánchez-Díaz University of Seville, Spain
  • Víctor Hugo Perera University of Seville, Spain
  • Anabel Moriña University of Seville, Spain

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.146.7

Pagrindiniai žodžiai:

mišrusis mokymasis, negalia, aukštasis mokslas, IKT, įtraukusis ugdymas, dėstytojai

Santrauka

Vis labiau populiarėjančios švietimo technologijos, kaip papildoma tiesioginio mokymo priemonė, ir didėjantis neįgalių studentų skaičius universitetų auditorijose lemia mokymo ir mokymosi procesų pokyčius. Šiame straipsnyje analizuojami dešimties Ispanijos universitetų 119 dėstytojų, kurie savo mokyme taiko inkliuzinę praktiką, naudodami informacines ir komunikacines technologijas, pasisakymai. Tyrimas grindžiamas kokybinės paradigmos prielaidomis, atliekant pusiau struktūruotus individualius interviu. Rezultatai rodo, kad vaizdo įrašai, skaidrių prezentacijos, vaizdai ir skaitmeniniai tekstai yra dažniausiai tyrimo dalyvių naudojama mokymo medžiaga. Pagrindinė priemonė, kurioje dėstytojai pateikia medžiagą studentams, yra virtualioji platforma. Dauguma dėstytojų joje pateikia kursų medžiagą studentams prieš dėstydami mokymo turinį. Išvados rodo, kad dėstytojai deda daug pastangų, kad mokymo ir mokymosi procesas būtų prieinamas universiteto studentams, ypač studentams su negalia. Dėstytojai naudoja įvairias technologines priemones ir medžiagą, kad sukurtų naujas erdves studentų mokymuisi ir dalyvavimui, todėl technologinės priemonės tarnauja inkliuzijai ir sudaro palankias sąlygas mokymosi turinio prieinamumui.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Sánchez-Díaz, M. N., Perera, V. H., & Moriña, A. (2023). Dėstytojų, vykdančių inkliuzinę praktiką, naudojant IKT, nuomonių analizė. Pedagogika / Pedagogy, 146(2), 129–147. https://doi.org/10.15823/p.2022.146.7

Numeris

Skyriai

Straipsniai