Ketvirtokų anglų kalbos žodyno mokymosi pasiekimų ir motyvacijos didinimas: Quizlet įrankio reikšmė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2021.144.10Pagrindiniai žodžiai:
anglų kalbos žodynas, pasiekimai, mokymo(si) motyvacija, įsitraukimas, požiūris, emocijos, QuizletSantrauka
Straipsnyje analizuojama Quizlet įrankio reikšmė mokinių mokymosi motyvacijai bei pasiekimams mokantis anglų kalbos žodyno. Atliktas tyrimas parodė, kad naudojant Quizlet padidėjo ketvirtokų mokymosi motyvacija: padidėjo mokinių įsitraukimas ir laiko, skiriamo anglų kalbos mokymuisi, dažnis bei trukmė, mokiniai išreiškė pozityvesnį požiūrį ir emocijas Quizlet atžvilgiu, palyginti su tradiciniu mokymosi būdu. Pasiekimų rezultatams Quizlet įdiegimas esminės reikšmės neturėjo.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Evelina Streckienė, Loreta Bukšnytė-Marmienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.