Ketvirtokų anglų kalbos žodyno mokymosi pasiekimų ir motyvacijos didinimas: Quizlet įrankio reikšmė

Authors

  • Evelina Streckienė Vilnius Jeruzale Progymnasium, Lithuania
  • Loreta Bukšnytė-Marmienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.144.10

Pagrindiniai žodžiai:

anglų kalbos žodynas, pasiekimai, mokymo(si) motyvacija, įsitraukimas, požiūris, emocijos, Quizlet

Santrauka

Straipsnyje analizuojama Quizlet įrankio reikšmė mokinių mokymosi motyvacijai bei pasiekimams mokantis anglų kalbos žodyno. Atliktas tyrimas parodė, kad naudojant Quizlet padidėjo ketvirtokų mokymosi motyvacija: padidėjo mokinių įsitraukimas ir laiko, skiriamo anglų kalbos mokymuisi, dažnis bei trukmė, mokiniai išreiškė pozityvesnį požiūrį ir emocijas Quizlet atžvilgiu, palyginti su tradiciniu mokymosi būdu. Pasiekimų rezultatams Quizlet įdiegimas esminės reikšmės neturėjo.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Streckienė, E., & Bukšnytė-Marmienė, L. (2023). Ketvirtokų anglų kalbos žodyno mokymosi pasiekimų ir motyvacijos didinimas: Quizlet įrankio reikšmė. Pedagogika, 144(4), 180–201. https://doi.org/10.15823/p.2021.144.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai