Integruotas požiūris į geometrinių-grafinių dalykų dėstymą universitete

Authors

  • Rushana R. Anamova Moscow Aviation Institute, Russia
  • Tatyana M. Khvesyuk Moscow Aviation Institute, Russia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.140.10

Pagrindiniai žodžiai:

aukštasis mokslas, geometriniai-grafiniai dalykai, pedagoginė trajektorija, profesinė kompetencija

Santrauka

Straipsnyje keliama tyrimo hipotezė – visapusiškas požiūris į geometrinių-grafinių dalykų dėstymą padidins studentų profesinės kompetencijos lygį. Daroma prielaida, kad mokymosi procesas organizuojamas atsižvelgiant į efektyviausią pedagoginę trajektoriją. Tyrimo tikslui pasiekti buvo atlikta keletas pedagoginių eksperimentų, kurių metu įvertintas techninių specialybių studentų profesinių kompetencijų formavimosi lygis bei jų pasiekti tobulinimosi rezultatai baigus dalyko studijas.
Autoriai išnagrinėjo kiekvieno diagnostinio sluoksnio rezultatus kiekvienam techninių specialybių studentų profesinės kompetencijos komponentui eksperimentinėje ir kontrolinėje grupėse, o po to juos nagrinėjo pagal bendrą profesinės kompetencijos formavimosi koeficientą. Kontrolinio matavimo rezultatai atskleidžia, kad įgyvendinus formuojamąsias priemones žymiai padidėja studentų žinių ir įgūdžių reflektavimo lygis. Apibendrinus visus gautus tyrimo duomenis, nustatyti statistiškai reikšmingi skirtumai tarp techninių specialybių studentų profesinės kompetencijos formavimo veiksnių eksperimentinėse grupėse prieš optimalios pedagoginės trajektorijos pritaikymą ir po jo. Tai patvirtina iškeltos hipotezės teisingumą.

Author Biographies

Rushana R. Anamova, Moscow Aviation Institute, Russia

Maskvos aviacijos institutas (Nacionalinis tyrimų universitetas), Inžinerinės grafikos katedra

Tatyana M. Khvesyuk, Moscow Aviation Institute, Russia

Maskvos aviacijos institutas (Nacionalinis tyrimų universitetas), Inžinerinės grafikos katedra

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Anamova, R. R., & Khvesyuk, T. M. (2023). Integruotas požiūris į geometrinių-grafinių dalykų dėstymą universitete. Pedagogy / Pedagogika, 140(4), 172–193. https://doi.org/10.15823/p.2020.140.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai