Integruotas požiūris į geometrinių-grafinių dalykų dėstymą universitete
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.140.10Pagrindiniai žodžiai:
aukštasis mokslas, geometriniai-grafiniai dalykai, pedagoginė trajektorija, profesinė kompetencijaSantrauka
Straipsnyje keliama tyrimo hipotezė – visapusiškas požiūris į geometrinių-grafinių dalykų dėstymą padidins studentų profesinės kompetencijos lygį. Daroma prielaida, kad mokymosi procesas organizuojamas atsižvelgiant į efektyviausią pedagoginę trajektoriją. Tyrimo tikslui pasiekti buvo atlikta keletas pedagoginių eksperimentų, kurių metu įvertintas techninių specialybių studentų profesinių kompetencijų formavimosi lygis bei jų pasiekti tobulinimosi rezultatai baigus dalyko studijas.
Autoriai išnagrinėjo kiekvieno diagnostinio sluoksnio rezultatus kiekvienam techninių specialybių studentų profesinės kompetencijos komponentui eksperimentinėje ir kontrolinėje grupėse, o po to juos nagrinėjo pagal bendrą profesinės kompetencijos formavimosi koeficientą. Kontrolinio matavimo rezultatai atskleidžia, kad įgyvendinus formuojamąsias priemones žymiai padidėja studentų žinių ir įgūdžių reflektavimo lygis. Apibendrinus visus gautus tyrimo duomenis, nustatyti statistiškai reikšmingi skirtumai tarp techninių specialybių studentų profesinės kompetencijos formavimo veiksnių eksperimentinėse grupėse prieš optimalios pedagoginės trajektorijos pritaikymą ir po jo. Tai patvirtina iškeltos hipotezės teisingumą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2020 Pedagogika
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.