Mokomoji strategija „Vadovaujamas atradimas“ ir mokinių pasiekimai mokant finansinės apskaitos sąvokų
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.147.7Pagrindiniai žodžiai:
mokymo strategija, vadovaujamas atradimas, mokinių akademiniai pasiekimai, lytis, socialinis ir ekonominis statusas, kvazieksperimentinis modelisSantrauka
Šiame tyrime nagrinėjamas vadovaujamas atradimas, skirtas gerinti vyresniųjų klasių mokinių akademinius pasiekimus, susijusius su finansinės apskaitos sąvokomis. Tyrėjų patikrintas kvazieksperimentinis planas buvo pritaikytas eksperimentinei mokymo programai (t. y. vadovaujamam atradimui (angl. guided discovery)), kurią tyrėjai išbandė su įprastiniu
dėstymo metodu: jį taikė apskaitos mokytojai, mokę atrinktus 147 mokinius patvirtintų valandų metu mokyklose nacionaliniu mastu. Surinkti duomenys buvo analizuojami naudojant kovariacijos ir įvertintų ribinių vidurkių analizę, o Bonferroni testas buvo naudojamas kaip post hoc priemonė. Šio tyrimo rezultatai patvirtino, kad vyresniųjų klasių mokiniai, kurie buvo mokomi taikant vadovaujamo atradimo mokymo strategiją, pasiekė reikšmingai
aukštesnius vidutinius rezultatus po testo nei mokiniai, kurie buvo mokomi dėstymo metodu
(F(1,134) = 925,606; p < 0,05; η2 = ,874). Šiame moksliniame straipsnyje pateikiamos gairės
apskaitos mokytojams, kurie, atsižvelgdami į sunkumus, su kuriais susiduriama per valstybinius
egzaminus dėl matematinio finansų apskaitos mokymo programos pobūdžio įvairiose pasaulio
šalyse, ieško mokymo strategijų, kaip pagerinti besimokančiųjų akademinius pasiekimus.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Olugbenga IGE, Ernest O. Ugwoke, Taiwo Grace Olulowo

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.