Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 121 Nr. 1 (2016)
Vol. 121 Nr. 1 (2016)
Publikuota:
2016-04-22
Straipsniai
Mokytojų kūrybiškumo raiškos specifiniai ypatumai ir jų reikšmė edukacijos procese
Daiva Grakauskaitė - Karkockienė
5-22
PDF
Matematinio kūrybingumo ugdymas mokantis logiškai tiksliai samprotauti II klasėje
Vaiva Grabauskienė, Oksana Mockaitytė-Rastenienė
23-40
PDF
Pradinių klasių mokytojų mokymosi darbovietėje dimensijų raiškos suvokimas
Rima Bakutytė, Lidija Ušeckienė
41-52
PDF
Mokytojo reflektyviosios praktikos samprata ir turinys: nuo veiklos impulsyvumo link asmeninio ir profesinio tobulėjimo
Remigijus Bubnys, Aida Kairienė
53-69
PDF
Būsimųjų sporto pedagogų vertybių dinamika pastarąjį dešimtmetį
Romualdas Malinauskas
70-82
PDF
Santykiai mokykloje: išorinis vertinimas
Elvyda Martišauskienė, Snieguolė Vaičekauskienė
83-100
PDF
Studentų pedagoginio bendravimo gebėjimų ugdymas(is) atliekant pedagoginę praktiką, mentorių požiūriu
Kristina Viršulienė
101-112
PDF
Modern Pre-School Education from the Standpoint of Self-Worth Childhood
Rais F. Shaikhelislamov, Rezida K. Shaekhova, Alma Zh. Murzalinova
113-123
PDF (English)
Subkultūrų poveikis ugdymo procesui mokykloje: paauglių, priklausančių subkultūroms, požiūris
Rita Ilgūnė-Martinėlienė
124-135
PDF
Neįgalumo kaip socialinio reiškinio internalizacija įtraukiojo ugdymo realybėje
Alvyra Galkienė
136-155
PDF (English)
Antanas Smetona – gimtosios kalbos puoselėtojas
Ona Tijūnėlienė
156-170
PDF
5–8 klasių istorijos vadovėlių užduočių tinkamumas mokinių istorijos pasiekimams ugdyti(s)
Linas Jašinauskas, Rasa Žiburytė
171-186
PDF
Problems of Introducing a Competence Based Learning within the Context of Bologna Process
Rimantas Želvys, Aliya Akzholova
187-189
PDF (English)
Ukrainos aukštojo mokslo įstatymas: pagrindiniai principai ir santykis su Lietuvos mokslo ir studijų politika
Roman Volodymyrovych Shapoval, Snieguolė Matulienė, Gabrielė Juodkaitė-Granskienė
198-208
PDF (English)
Vaiko teisių įgyvendinimo galimybės vaikų dienos centruose
Vida Gudžinskienė, Rita Raudeliūnaitė, Rokas Uscila
209-224
PDF
Kronika
Recenzija apie Sandros Rimkutės-Jankuvienės daktaro disertaciją „Aukštesniųjų klasių mokinių muzikinio kūrybiškumo ugdymas, taikant muzikines kompiuterines technologijas“ (socialiniai mokslai, edukologija, 07 S)
Daiva Grakauskaitė-Karkockienė
225-226
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian