Mokytojų kūrybiškumo raiškos specifiniai ypatumai ir jų reikšmė edukacijos procese

Authors

  • Daiva Grakauskaitė - Karkockienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.01

Pagrindiniai žodžiai:

mokytojai, kvalifikacija, kūrybiškumo komponentai (divergentinis mąstymas, nekonformiškumas, atkaklumas, vidinė motyvacija), kūrybiškumo prigimtis

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas mokytojų kūrybiškumo vaidmuo edukacijos procese, pateikiami tyrimo rezultatai apie Lietuvos mokytojų kvalifikacijos, stažo, dalyvavimo mokymuose ir mokytojų kūrybiškumo įverčių sąsajas, analizuojamas požiūris į kūrybiškumo prigimtį. Tyrime dalyvavo 102 mokytojai iš įvairių Lietuvos mokyklų. Buvo nustatyta, kad kuo mokytojai aukštesnės kvalifikacijos, turi ilgesnį darbo stažą ir yra dalyvavę kūrybiškumo mokymuose, tuo didesni jų kūrybiškumo komponentų įverčiai, o kūrybiškumas dažniau laikomas išugdoma, o ne įgyta savybe.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-04-22

Kaip cituoti

Grakauskaitė - Karkockienė, D. . (2016). Mokytojų kūrybiškumo raiškos specifiniai ypatumai ir jų reikšmė edukacijos procese. Pedagogika, 121(1), 5–22. https://doi.org/10.15823/p.2016.01

Numeris

Skyriai

Straipsniai