Mokytojų kūrybiškumo raiškos specifiniai ypatumai ir jų reikšmė edukacijos procese
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.01Pagrindiniai žodžiai:
mokytojai, kvalifikacija, kūrybiškumo komponentai (divergentinis mąstymas, nekonformiškumas, atkaklumas, vidinė motyvacija), kūrybiškumo prigimtisSantrauka
Straipsnyje analizuojamas mokytojų kūrybiškumo vaidmuo edukacijos procese, pateikiami tyrimo rezultatai apie Lietuvos mokytojų kvalifikacijos, stažo, dalyvavimo mokymuose ir mokytojų kūrybiškumo įverčių sąsajas, analizuojamas požiūris į kūrybiškumo prigimtį. Tyrime dalyvavo 102 mokytojai iš įvairių Lietuvos mokyklų. Buvo nustatyta, kad kuo mokytojai aukštesnės kvalifikacijos, turi ilgesnį darbo stažą ir yra dalyvavę kūrybiškumo mokymuose, tuo didesni jų kūrybiškumo komponentų įverčiai, o kūrybiškumas dažniau laikomas išugdoma, o ne įgyta savybe.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-04-22
Kaip cituoti
Grakauskaitė - Karkockienė, D. . (2016). Mokytojų kūrybiškumo raiškos specifiniai ypatumai ir jų reikšmė edukacijos procese. Pedagogika, 121(1), 5–22. https://doi.org/10.15823/p.2016.01
Numeris
Skyriai
Straipsniai