Inovatyvios pilietinės edukacijos praktikos dirbant su kaimo vietovių jautriausių grupių vaikais ir jaunimu: atvejo studija
DOI:
https://doi.org/10.15823/su.2022.58.6Pagrindiniai žodžiai:
Pilietinis ugdymas, socialinės inovacijos, pozityvioji socializacijaSantrauka
Šiame straipsnyje pristatoma inovatyvios pilietinės edukacijos projekto praktika, adaptuojant integruoto mokymosi metodiką „Pilietis“ darbui su kaimo vietovių jautriausių grupių vaikais ir jaunimu. Pasitelkiant veiklos tyrimo dalyvaujant strategiją, atlikti giluminiai interviu su jaunimo centre (1), vaikų dienos centre (3) ir atvirose jaunimo erdvėse (1) keturiose skirtingose kaimiškose gyvenvietėse dirbančiais jaunimo darbuotojais, kurie įgyvendino vie- tinius projektus. Rezultatai parodė, kad pilietiškumo interpretacija ugdant vaikus ir jaunuolius iš jautresnės aplinkos turėtų būti kontekstualizuota konkrečiose situacijose ir integruota į individualius poreikius, siekius bei galimybes. Rezultatai suteikia įžvalgų, kaip plėtoti pilietinį ugdymą dirbant su jautriausių grupių vaikais ir jaunimu mažesnėse gyvenvietėse.
Atsisiuntimai
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Socialinis ugdymas

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.