Inovatyvios pilietinės edukacijos praktikos dirbant su kaimo vietovių jautriausių grupių vaikais ir jaunimu: atvejo studija

Authors

  • Eglė Celiešienė Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegija
  • Lina Bakšytė Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegija

DOI:

https://doi.org/10.15823/su.2022.58.6

Pagrindiniai žodžiai:

Pilietinis ugdymas, socialinės inovacijos, pozityvioji socializacija

Santrauka

Šiame straipsnyje pristatoma inovatyvios pilietinės edukacijos projekto praktika, adaptuojant integruoto mokymosi metodiką „Pilietis“ darbui su kaimo vietovių jautriausių grupių vaikais ir jaunimu. Pasitelkiant veiklos tyrimo dalyvaujant strategiją, atlikti giluminiai interviu su jaunimo centre (1), vaikų dienos centre (3) ir atvirose jaunimo erdvėse (1) keturiose skirtingose kaimiškose gyvenvietėse dirbančiais jaunimo darbuotojais, kurie įgyvendino vie- tinius projektus. Rezultatai parodė, kad pilietiškumo interpretacija ugdant vaikus ir jaunuolius iš jautresnės aplinkos turėtų būti kontekstualizuota konkrečiose situacijose ir integruota į individualius poreikius, siekius bei galimybes. Rezultatai suteikia įžvalgų, kaip plėtoti pilietinį ugdymą dirbant su jautriausių grupių vaikais ir jaunimu mažesnėse gyvenvietėse.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-01-16

Kaip cituoti

Celiešienė, E., & Bakšytė, L. (2023). Inovatyvios pilietinės edukacijos praktikos dirbant su kaimo vietovių jautriausių grupių vaikais ir jaunimu: atvejo studija. Social Education / Socialinis Ugdymas, 58(2), 117–130. https://doi.org/10.15823/su.2022.58.6

Numeris

Skyriai

BENDRADARBIAVIMO IR MEDIACIJOS PLĖTRA SOCIOEDUKACINĖSE INSTITUCIJOSE