Integruotas ugdymas dėstant socialinio ugdymo dalykus

Authors

  • Eglė Celiešienė Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegija
  • Vytautas Kvieska Vytauto Didžiojo universitetas, Švietimo akademija

DOI:

https://doi.org/10.15823/su.2019.52.6

Pagrindiniai žodžiai:

Sumanioji edukacija, Pozityvioji socializacija, Integracija, Socialinis kapitalas

Santrauka

Straipsnyje autoriai siekia pagrįsti, kaip efektyviai mokyklose galima panaudoti socialinio ugdymo dalykus, pirmiausia integruojant juos į ekonomikos, pilietinio ugdymo ir etikos dalykus. Ieškant efektyvių vaikų ir jaunimo ugdymosi priemonių, turime daugiau investuoti į socialinio ugdymo integraciją, naudojant sumaniosios edukacijos ir pozityviosios socializacijos sklaidą dar mokyklos suole. Socialiniai veiksmai, siekiant juos įtvirtinti, dažnai yra stereotipizuojami, tipizuojami ir stigmatizuojami, todėl būtini socialinės komunikacijos aktai, kurie turi būti lydimi sumaniosios edukacijos, socialinio pažinimo, socialinio supratimo ir įtvirtinimo veiksmų. Todėl straipsnyje nagrinėjant socialinio ugdymo teoriją ir gerąją praktiką siekiama susisteminti, integruoti tokius metodus ir priemones, kurias pasitelkus būtų galima įveikti, perdirbti, pasiekti, sukurti ar gauti konkrečius rezultatus, kurie edukacijos metu transformuojasi į prasmingą gyvenimo tikslą ir empatijos, socialinių emocinių įgūdžių ugdymąsi.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-03-10

Kaip cituoti

Celiešienė, E., & Kvieska, V. (2020). Integruotas ugdymas dėstant socialinio ugdymo dalykus. Social Education / Socialinis Ugdymas, 52(2), 72–90. https://doi.org/10.15823/su.2019.52.6

Numeris

Skyriai

II DALIS. SOCIALINIS UGDYMAS SĄMONINGAI ĮTRAUKČIAI IR GEROVEI