Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 118 Nr. 2 (2015)
Vol. 118 Nr. 2 (2015)
Publikuota:
2015-06-10
Straipsniai
Profesinės etinės kompetencijos plėtojimas pedagoginės praktikos metu
María Purificación Pérez-García, María José Latorre-Medina, Francisco Javier Blanco-Encomienda
5-17
PDF (English)
Būsimųjų psichologijos mokytojų patiriami sunkumai pedagoginės praktikos metu
Tomas Lazdauskas, Albina Saikauskienė
18-30
PDF
Studentų, ketinančių tapti mokytojais, proporcija: statistinis tyrimas
Romanas Januškevičius, Dalius Pumputis
31-43
PDF (English)
Lietuvos edukologijos universiteto studentų pedagoginės praktikos patirtis: mokinių elgesio stebėjimas
Kęstutis Trakšelys
44-57
PDF
Diagnostinio aprašo konstrukto validumas
Bronislovas Bitinas, Violeta Jegelevičienė
58-73
PDF
Edukologijos magistrantų tiriamosios veiklos kultūros plėtra
Almira Mizimbayeva, Aksaule Mankesh, Dalia Survutaitė
74-87
PDF (English)
Psichologo veiklos prioritetai įtraukiojo ugdymo kontekste
Ala Petrulytė
88-98
PDF
Naujosios kartos mokinių informaciniai gebėjimai: metakognityvinio ir kognityvinio mąstymo aspektas
Palmira Pečiuliauskienė, Džeraldas Dagys
99-111
PDF
Teminių teksto užduočių ir aktyviųjų mokymo metodų, padedančių pasirengti abiturientams samprotaujamojo pobūdžio rašiniui lietuvių kalbos pamokose, taikymas
Inga Stepukonienė
112-126
PDF
Vertybės bendrojo ugdymo mokykloje: pedagogų požiūris
Elvyda Martišauskienė, Snieguolė Vaičekauskienė
127-144
PDF
Kūno kultūros mokytojų požiūris į savo darbą kaip profesinės pozicijos prielaidą
Laima Trinkūnienė
145-158
PDF
Žaidimas kaip vaiko kūrybos ir gyvenimo filosofija
Audronė Juodaitytė, Daiva Malinauskienė, Rūta Šiaučiulienė
159-173
PDF
Ikimokyklinio amžiaus vaikų menamo žaidimo raidos dinamika
Milda Brėdikytė, Agnė Brandišauskienė, Giedrė Sujetaitė - Volungevičienė
174-187
PDF (English)
Epistemologiniai ir metodologiniai tarptautinių mokyklinių vadovėlių tyrimų aspektai
Emilija Sakadolskienė
188-203
PDF
Agresyvus Serbijos mokinių elgesys
Bisera Jevtić
204-216
PDF (English)
Globos namų auklėtinių teisės gyventi šeimoje įgyvendinimas: globos namų darbuotojų požiūris
Kristina Samašonok
217-238
PDF
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių meninis ugdymas: tikslai ir principai
Aldona Vilkelienė
239-253
PDF
Kronika
Ugdymo(si) problemos, pagrįstos moksliniais tyrimais
Marijona Barkauskaitė, Daiva Karužaitė
254-267
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian