Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 119 Nr. 3 (2015)
Vol. 119 Nr. 3 (2015)
Publikuota:
2015-09-23
Straipsniai
Edukacinių aplinkų, įgalinančių mokinius svarstyti karjeros pasirinkimą, elementai
Jurgita Surgėlienė, Nijolė Bankauskienė
5-21
PDF
Pedagoginių studijų pasirinkimo veiksnių ir studentų tolesnio ketinimo eiti pasirinktu profesiniu keliu sąsajos
Valdonė Indrašienė, Odeta Merfeldaitė, Laura Šimkutė
22-32
PDF
Tarpkultūrinės kompetencijos ugdymo priemonės adaptavimo patirtis
Julita Navaitienė, Daiva Račelytė, Violeta Rimkevičienė
33-44
PDF (English)
Šiuolaikinė edukacinė prieiga kaip mokinių intelektinių gebėjimų ugdymo veiksnys
Ona Monkevičienė, Amina Amirova, Nazilya Ashirbayeva
45-59
PDF (English)
Neformalusis technologinis vaikų ugdymas Vilniaus mieste
Birutė Žygaitienė, Jūratė Sinkevičienė
60-72
PDF
Mokymo priemonės bendrojo ugdymo mokykloje: apsirūpinimas ir naudojimas
Albinas Kalvaitis
73-81
PDF
Komunikacinę kompetenciją ugdančios veiklos mokymosi priemonėse jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams
Giedrė Strakšienė
82-96
PDF
Daugiaperspektyvio požiūrio ugdymo(si) raiška Pagrindinio ir vidurinio ugdymo istorijos bendrosiose programose
Algis Bitautas
97-115
PDF
Analogijos gamtamoksliniame švietime
Lolita Jonāne
116-125
PDF (English)
Matematikos mokytojai kuria naujas didaktines priemones: technologijų įvaldymas
Paula Cristina Teixeira, José Manuel Matos, António Domingos
126-133
PDF (English)
Muzikos mokytojo lyderystės gebėjimų raiška
Živilė Talalienė, Henrika Šečkuvienė
134-146
PDF
Būsimųjų pradinių klasių mokytojų požiūris į tautines vertybes
Jolanta Abramauskienė
147-159
PDF
Būsimųjų mokytojų, atlikusių pedagoginę praktiką, gebėjimų raiška ir jų tobulinimo kryptys
Marijona Barkauskaitė, Andrius Guoba
160-172
PDF
Saugomų teritorijų edukacinių programų analizė ir jų panaudojimo galimybės neformaliajam ugdymui
Asta Klimienė, Ramutis Klimas
173-181
PDF
Kronika
Siekiant profesionalumo
Marijona Barkauskaitė, Elvyda Martišauskienė
182-184
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian