Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 131 Nr. 3 (2018)
Vol. 131 Nr. 3 (2018)
Publikuota:
2018-10-25
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Ona Monkevičienė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Pedagoginių sprendimų priėmimo veiksnių teorinis modelis
Sandrita Škėrienė, Aldona Augustinienė
5-25
PDF (English)
Mokymo priemonių kūrimas remiantis žiniasklaidos tekstais siekiant pagerinti studentų kritinio skaitymo įgūdžius
Sultan Sultan, Ahmad Rofiuddin, Nurhadi, Endah Tri Priyatni
26-47
PDF (English)
Būsimųjų muzikos mokytojų rengimas įtraukiajam ugdymui
Rūta Girdzijauskienė, Emilija Sakadolskienė
48-66
PDF
Mokymasis visą gyvenimą ir Web 2.0 priemonės: internetinės mokymosi grupės, skirtos aktyviam mokymuisi ir pilietiškumui skatinti
Szilvia Simándi
67-82
PDF (English)
Vertybių aiškinimosi ir veiklos mokymosi strategijų poveikis mokinių požiūriui į pilietinio ugdymo sąvokas: mokymosi kalnų ekologinėse sistemose patirtis
Olugbenga Adedayo Ige
83-98
PDF (English)
TED-MDB daugiakalbio diskurso ryšiais anotuoto tekstyno naudojimas anglų kalbos mokymui(si)
Giedrė Valūnaitė-Oleškevičienė, Andrius Puksas, Dalia Gulbinskienė
99-109
PDF (English)
Mokėjimo mokytis samprata ir kontekstas ikimokyklinių įstaigų ugdymo programose (Curriculum)
Goda Stonkuvienė
110-128
PDF
Ikimokyklinio amžiaus vaikų mokymasis vienam iš kito, žaidžiant muzikinius žaidimus
Marija Jonilienė, Birutė Baltušnikienė
129-142
PDF
Įvairių sporto šakų (13–17 m.) jaunųjų sportininkų motyvacijos sportuoti ypatumai
Rimantas Mėlinis, Audronius Vilkas
143-152
PDF
Sportuojančių ir nesportuojančių aukštesniųjų klasių mokinių agresija
Rolandas Jančiauskas
153-171
PDF
Matematikos mokytojų žinios, kaip mokyti aštuntos klasės mokinius trikampių temos
Mohammad Ahmad Alkhateeb
172-200
PDF (English)
Mokymo aplankas kaip būsimųjų mokytojų rengimo programos poreikių analizės šaltinis
Ivana Cimermanová
201-216
PDF (English)
Formuojamasis vertinimas meninio ugdymo pamokoje: epizodinis ar integruotas į veiksmingą mokymą?
Vida Kazragytė, Jolita Kudinovienė
217-232
PDF (English)
Nacionalinių kultūrinių dimensijų ir BVP prognostinė galia PISA švietimo lyderystės ir mokyklos autonomijos indeksams
Inga Minelgaitė, Rasa Nedzinskaitė, Kari Kristinsson
233-251
PDF (English)
Ritos Kantanavičiūtės daktaro disertacijos „Interprofesinė pagalba ankstyvojo amžiaus mikčiojančiam vaikui ir jo šeimai, taikant multidimencinę intervenciją“ recenzija
Vytautas Gudonis, Irena Kaffemanienė
252-258
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian