Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Rankraščio pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 152 Nr. 4 (2023): Pedagogika
Vol. 152 Nr. 4 (2023): Pedagogika
Publikuota:
2023-12-22
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Vaida Jurgilė
1-4
PDF (English)
Straipsniai
Projektinis ekonomikos mokymasis: ar mokymasis internetu gali pagerinti XXI a. įgūdžius
Muhammad Hasan, Nur Arisah, Tuti Supatminingsih, Muhammad Imam Ma’ruf, Fayik Huril Aini, Nurdiana Nurdiana
5-27
PDF (English)
Pradinių klasių mokinių gyvenimo kokybė ir mityba: Kroatijos duomenys
Leona Roca, Marina Đuranović, Irena Klasnić
28-44
PDF (English)
Sėkmingų švietimo pokyčių požymiai reformų fone
Katarína Vančíková, Štefan Porubský, Barbara Basarabová, Denisa Šukolová
45-62
PDF (English)
Slovakijos mokytojų profesinio saviveiksmingumo suvokimas ir kitakalbių kitų kultūrų mokinių ugdymas
Mariana Cabanová, Zuzana Lynch
63-78
PDF (English)
Sisteminė literatūros apžvalga apie darnaus vystymosi tikslus aukštojo mokslo institucijose: pirmieji penkeri metai įgyvendinant DV darbotvarkę iki 2030 metų
Carmen Solís Espallargas, Jorge Ruiz-Morales, Rocío Valderrama-Hernández, Lucía Alcántara-Rubio
79-110
PDF (English)
Mokytojų rengimas mokinių lytiškumui ugdyti Lietuvoje: studijų programų ir pedagoginių studijų studentų pasirengimo vertinimas
Marius Bytautas, Sigitas Daukilas
111–132
PDF (English)
Įsitraukimas kaip organizacinės kultūros bruožas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose
Jovita Starkute
133–157
PDF (English)
Ar kūrybiškumą skatinanti programa gali motyvuoti šokti?
Aistė Barbora Ušpurienė
158–168
PDF (English)
Mokymosi ciklo-tyrimo poveikis būsimųjų pradinių klasių mokytojų mokslo proceso įgūdžiams ir turinio žinioms
Yulia Eka Yanti, Herawati Susilo
169–187
PDF (English)
Integruotas ugdymas Lietuvos pradinėse mokyklose
Ilona, Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Lina Kaminskienė
188–212
PDF
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų gebėjimas ištarti priebalsių samplaikas
Eglė Krivickaitė-Leišienė
213–230
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian