Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 114 Nr. 2 (2014)
Vol. 114 Nr. 2 (2014)
Publikuota:
2014-06-10
Straipsniai
Istorijos mokytojų mokytojas sulaukė garbingo jubiliejaus
Juozas Skirius
7-14
PDF
Lietuvos mokslo ir studijų plėtros iki 2030 m. įžvalgos: kritinė analizė ieškant realiausio aukštojo mokslo raidos scenarijaus
Nijolė Putrienė, Snieguolė Vaičekauskienė
16-31
PDF
How to Construct a University Study Program Based Upon the Learning Paradigm?
Dalia Stražinskaitė
32-41
PDF
Universiteto administracijos ir studentų reikalavimai dėstytojo kompetencijai
Danguolė Razmaitė, Džeraldas Dagys
42-53
PDF
Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje
Rimantas Želvys
54-63
PDF
Mokymo proceso informatizavimas ir mokymosi individualizavimas: kaip mokyti kiekvieną tuo pačiu būdu bet skirtingai
Andrey D. Korol
64-73
PDF (English)
Socialinių pedagogų požiūris į komandinę veiklą mokykloje
Renaldas Čiužas, Justinas Monkevičius
74-84
PDF
IX–X klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimus lemiančios edukacinės aplinkos mokymo(si) proceso ir socialinių - psichologinių sąlygų charakteristikos
Nijolė Cibulskaitė, Gintarė Jurkėnaitė
85-95
PDF
Suaugusiųjų požiūris į mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą ir mokinių pasiekimus (vidurinių mokyklų atvejis)
Ewa Musiał
96-105
PDF (English)
Mokyklos ir namų santykis skirtingais vaikų ir paauglių (jaunimo) raidos etapais
Małgorzata Bednarska
106-115
PDF (English)
Nūdienės galvosenos kismą atitinkančios ugdymo paradigmos link
Vaidas Matonis
118-129
PDF
Asmens patirtis ir estetinė meno kūrinio vertė
Žibartas Jackūnas
130-140
PDF
Meno pedagogų rengimas Lietuvos edukologijos universitete
Birutė Banevičiūtė, Jolita Kudinovienė
141-153
PDF
Mokyklinės teatro pedagogikos plėtra Lietuvoje: idėjų aspektas
Vida Kazragytė
154-166
PDF
Meninio ugdymo integralumo problema meno kaitos ir vizualiosios kultūros kontekste
Edita Musneckienė
167-179
PDF
Būsimų dailės ir dizaino pedagogų studijų rezultatų vertinimo kaita, profesinio reikšmingumo prioritetai
Gedutė Grigaliūnaitė
180-190
PDF
Lietuvių išeivijos tautinio tapatumo puoselėjimas liaudies šokiu
Laimutė Kisielienė
191-199
PDF
Liaudiško šokio ansamblių sąveika jaunimo kultūrinio ugdymo procese: vadovų požiūris
Raminta Čyplytė
200-208
PDF
Neįgaliųjų gyvenimo kokybės individualieji ir socialiniai aspektai meninio ugdymo kontekste
Aldona Vilkelienė, Karolina Kulikauskienė
209-220
PDF
Diskusija apie šeimas XIX a. antrosios pusės ir XX a. pradžios Lenkijos laikraščiuose ir žurnaluose
Stefania Walasek
221-233
PDF (English)
Jaunimo agresyvumo tematika dienraštyje „Lietuvos rytas“ (2011 m.)
Algirdas Gaižutis, Jurgita Subačiūtė
234-249
PDF
Kronika
Apgintos naujos daktaro disertacijos
Marijona Barkauskaitė, Daiva Karužaitė
250-255
PDF
Nuo klasikinio eksperimento iki pagrįstosios teorijos
Ona Tijūnėlienė
256-262
PDF
Vingos Rakauskienės daktaro disertacijos „Vyresniųjų klasių mokinių fizinio aktyvumo skatinimas, taikant edukacinį konsultavimą mokykloje“ recenzija
Vytautas Gudonis, Romualdas Malinauskas
263-267
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian