Ekonomikos bakalauro studijų paskutinio kurso studentų nuotolinis profesinis mokymas Rusijoje
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.135.12Pagrindiniai žodžiai:
elektroninė švietimo aplinka, profesinis mokymas, švietimo standartai, MOOC (atviri visuotinio internetinio mokymo kursai), nuotolinio mokymosi sistemos (DSL)Santrauka
Nuotolinis ekonomikos mokymas pirmiausia buvo išvystytas ir išplėtotas Rusijoje, ir autoriai, siekdami atsakyti į iškilusius klausimus, ištyrė šio mokymo sėkmę. Tyrimo tikslas – apibrėžti veiksnius, kurie kartu su bendrojo nuotolinio švietimo gerinimu skatina ekonomikos mokymą, lyginant jį su kitomis specialybėmis, ir nustatyti šių veiksnių ypatybes trūkumams pašalinti. Keliama hipotezė, kad Rusijoje ekonomikos nuotolinio mokymo ypatumus nulėmė didelė ekonomikos kursų paklausa ir praktikų techninis atsilikimas nuo kitų pasaulio šalių. Tyrime analizuojami nuotolinio mokymo pranašumai ir trūkumai. Ši analizė apima studentų atsiliepimus, lyginamos įvairios e- mokymosi priemonės, kurias taiko Rusijos universitetai. Mes išanalizavome kiekvieną platformą ir pateikėme jos komentarus, norėdami atskleisti bendrus bruožus.
Tai yra pirmasis straipsnis, kuriame dėmesys sutelkiamas į istoriją ir socialinius bei ekonominius veiksnius (išlaidas, geografines sąlygas ir politinę pertvarką, globaliąsias IT), kurie paveikė ekonominio mokymo vystymąsi. Tyrimo vientisumas ir išsamumas grindžiamas konceptualiu pagrindu. Norėdami patvirtinti / įrodyti tyrimo rezultatus, mes atkreipėme dėmesį į ypatybes ir tendencijas ir pateikėme skirtingų nuotolinio mokymosi sistemų ( DSL) pranašumų ir trūkumų pavyzdžių, palyginome nuotolinio mokymosi svetaines Rusijoje ir sutelkėme dėmesį į jų metodus dėstydami ekonomikos programą. Straipsnis prisideda prie konkretaus žinių sektoriaus ir gali būti naudingas būsimų tyrimų pagrindas.