Vaikų ir suaugusiųjų išgyvenimai ikimokyklinio ugdymo įstaigų organizuojamose šventėse

Authors

  • Birutė Autukevičienė Vytautas Magnus University, Lithuania
  • Edita Balčiūnaitė Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.135.8

Pagrindiniai žodžiai:

ikimokyklinis ugdymas, pedagogas, vaikas, šventės, naratyvai, išgyvenimai

Santrauka

Straipsnyje aptariami ikimokyklinio amžiaus vaikų, pedagogų ir kitų suaugusiųjų išgyvenimai, patirti ikimokyklinio ugdymo įstaigų organizuojamose šventėse. Atliktas tyrimas rodo, kad visų dalyvių pasakojimuose pastebima panašių aspektų, kuriuos, sujungus į sąryšingus naratyvus, gaunamos penkios pagrindinės naratyvų temos: emocijos, įspūdžiai, pedagogo pagalba, kultūrinė patirtis, tėvų dalyvavimas. Tiriamųjų išgyvenimų naratyvų analizė leidžia teigti, kad šventės ikimokyklinio ugdymo įstaigose dažniausiai yra tik vaidinimai tėvams. Tai sukelia tiek teigiamas, tiek neigiamas tyrimo dalyvių emocijas. Remiantis tyrimo rezultatais pateikiamos rekomendacijos, kaip tobulinti švenčių organizavimą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-12-01

Kaip cituoti

Autukevičienė, B., & Balčiūnaitė, E. (2019). Vaikų ir suaugusiųjų išgyvenimai ikimokyklinio ugdymo įstaigų organizuojamose šventėse. Pedagogika / Pedagogy, 135(3), 139–162. https://doi.org/10.15823/p.2019.135.8

Numeris

Skyriai

Straipsniai