Vaikų ir suaugusiųjų išgyvenimai ikimokyklinio ugdymo įstaigų organizuojamose šventėse
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.135.8Pagrindiniai žodžiai:
ikimokyklinis ugdymas, pedagogas, vaikas, šventės, naratyvai, išgyvenimaiSantrauka
Straipsnyje aptariami ikimokyklinio amžiaus vaikų, pedagogų ir kitų suaugusiųjų išgyvenimai, patirti ikimokyklinio ugdymo įstaigų organizuojamose šventėse. Atliktas tyrimas rodo, kad visų dalyvių pasakojimuose pastebima panašių aspektų, kuriuos, sujungus į sąryšingus naratyvus, gaunamos penkios pagrindinės naratyvų temos: emocijos, įspūdžiai, pedagogo pagalba, kultūrinė patirtis, tėvų dalyvavimas. Tiriamųjų išgyvenimų naratyvų analizė leidžia teigti, kad šventės ikimokyklinio ugdymo įstaigose dažniausiai yra tik vaidinimai tėvams. Tai sukelia tiek teigiamas, tiek neigiamas tyrimo dalyvių emocijas. Remiantis tyrimo rezultatais pateikiamos rekomendacijos, kaip tobulinti švenčių organizavimą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2019 "Pedagogika", Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.