Gimtakalbių ir negimtakalbių mokinių lietuvių kalbos kokybė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.135.6Pagrindiniai žodžiai:
lietuvių kalba, gimtoji kalba, negimtoji kalba, C testas, klaida, gramatika, žodynasSantrauka
Straipsnyje keliamas tikslas atsakyti į klausimus, koks konkretaus pobūdžio klaidų mastas būdingas lietuviškų ir nelietuviškų gimnazijų mokinių to paties C testo atliktims ir ką tai gali pasakyti apie jų lietuvių kalbos kompetenciją. Tiriamoji medžiaga – 6 Vilniaus gimnazijų 326 trečių klasių mokinių C testų atliktys: 127 lietuviškų, 96 lenkiškų ir 103 rusiškų mokyklų 16–17 m. mokinių. Derinant kiekybinį ir kokybinį klaidų analizės metodus iš viso tirta 19 560 įrašymo punktų.
Atsisiuntimai
Publikuota
2019-12-01
Kaip cituoti
Vilkienė, L. (2019). Gimtakalbių ir negimtakalbių mokinių lietuvių kalbos kokybė. Pedagogika / Pedagogy, 135(3), 102–121. https://doi.org/10.15823/p.2019.135.6
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2019 "Pedagogika", Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.