Gimtakalbių ir negimtakalbių mokinių lietuvių kalbos kokybė

Authors

  • Loreta Vilkienė Vilnius University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.135.6

Pagrindiniai žodžiai:

lietuvių kalba, gimtoji kalba, negimtoji kalba, C testas, klaida, gramatika, žodynas

Santrauka

Straipsnyje keliamas tikslas atsakyti į klausimus, koks konkretaus pobūdžio klaidų mastas būdingas lietuviškų ir nelietuviškų gimnazijų mokinių to paties C testo atliktims ir ką tai gali pasakyti apie jų lietuvių kalbos kompetenciją. Tiriamoji medžiaga – 6 Vilniaus gimnazijų 326 trečių klasių mokinių C testų atliktys: 127 lietuviškų, 96 lenkiškų ir 103 rusiškų mokyklų 16–17 m. mokinių. Derinant kiekybinį ir kokybinį klaidų analizės metodus iš viso tirta 19 560 įrašymo punktų.

Author Biography

Loreta Vilkienė, Vilnius University, Lithuania

Vilniaus universitetas, Taikomosios kalbotyros institutas, Lituanistinių studijų katedra

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-12-01

Kaip cituoti

Vilkienė, L. (2019). Gimtakalbių ir negimtakalbių mokinių lietuvių kalbos kokybė. Pedagogika / Pedagogy, 135(3), 102–121. https://doi.org/10.15823/p.2019.135.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai