Gimtakalbių ir negimtakalbių mokinių lietuvių kalbos kokybė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.135.6Pagrindiniai žodžiai:
lietuvių kalba, gimtoji kalba, negimtoji kalba, C testas, klaida, gramatika, žodynasSantrauka
Straipsnyje keliamas tikslas atsakyti į klausimus, koks konkretaus pobūdžio klaidų mastas būdingas lietuviškų ir nelietuviškų gimnazijų mokinių to paties C testo atliktims ir ką tai gali pasakyti apie jų lietuvių kalbos kompetenciją. Tiriamoji medžiaga – 6 Vilniaus gimnazijų 326 trečių klasių mokinių C testų atliktys: 127 lietuviškų, 96 lenkiškų ir 103 rusiškų mokyklų 16–17 m. mokinių. Derinant kiekybinį ir kokybinį klaidų analizės metodus iš viso tirta 19 560 įrašymo punktų.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2019 "Pedagogika", Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.