Tapatumo paieškos ir ugdymas paradigminės dichotomijos konflikte
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.135.5Pagrindiniai žodžiai:
tapatumas, tapatybės ugdymas, saviidentifikacija, savastisSantrauka
Straipsnyje aptariamas dichotominis požiūris į tapatybės sampratą bei jos ugdymo perspektyvas. Šis procesas nėra baigtinis, todėl tapatybės ugdymas gali kisti laike bei erdvėje, tampdamas (ne)sąmoninga veikla, apimančia socialines patirtis, realius ir idealizuotus lūkesčius, grindžiamus aš ir kito santykiu. Siekta išsiaiškinti, kaip kito požiūris į tapatybės ugdymą kelių paradigmų sankirtoje. Atlikta kokybinė turinio analizė atskleidė, kad nuomonių pliuralizmas įgalina ieškoti naujų atsakymų, padedančių individui ugdyti savąjį tapatumą ir tokiu būdu kurti santykį su savimi ir visuomene.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2019 "Pedagogika", Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.