Priešmokyklinio ugdymo mokytojų laisvojo žaidimo samprata ir plėtojimo praktika
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2025.159.9Pagrindiniai žodžiai:
priešmokyklinis ugdymas, laisvasis žaidimas, laisvojo žaidimo plėtojimo praktikosSantrauka
Straipsnyje pristatoma laisvojo žaidimo samprata ir atskleidžiama, kaip priešmokyklinio ugdymo mokytojai suvokia laisvąjį žaidimą bei jo plėtojimo praktiką. Mokytojai laisvąjį žaidimą suvokia kaip natūralią vaiko esatį ir ypač vertingą vaiko veiklą. Plėtodami laisvąjį žaidimą, jie kuria žaidimui palankią emocinę aplinką, erdves, įkvepiančias žaisti, teikia vaikų vaizduotę žadinančias priemones ir imasi „nematomų“ vaidmenų, tapdami vaikų žaidimo „įkvėpėjais“, stebėtojais ir palaikytojais.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2025 Vitalija Gražienė, Stasė Ustilaitė, Agnė Valkevičienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.






