Priešmokyklinio ugdymo mokytojų laisvojo žaidimo samprata ir plėtojimo praktika

Authors

  • Vitalija Gražienė Higher Education Institution
  • Stasė Ustilaitė Vytautas Magnus University
  • Agnė Valkevičienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2025.159.9

Pagrindiniai žodžiai:

priešmokyklinis ugdymas, laisvasis žaidimas, laisvojo žaidimo plėtojimo praktikos

Santrauka

Straipsnyje pristatoma laisvojo žaidimo samprata ir atskleidžiama, kaip priešmokyklinio ugdymo mokytojai suvokia laisvąjį žaidimą bei jo plėtojimo praktiką. Mokytojai laisvąjį žaidimą suvokia kaip natūralią vaiko esatį ir ypač vertingą vaiko veiklą. Plėtodami laisvąjį žaidimą, jie kuria žaidimui palankią emocinę aplinką, erdves, įkvepiančias žaisti, teikia vaikų vaizduotę žadinančias priemones ir imasi „nematomų“ vaidmenų, tapdami vaikų žaidimo „įkvėpėjais“, stebėtojais ir palaikytojais.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-12-20

Kaip cituoti

Gražienė, V., Ustilaitė, S., & Valkevičienė, A. (2025). Priešmokyklinio ugdymo mokytojų laisvojo žaidimo samprata ir plėtojimo praktika . Pedagogika, 159(3), 201–220. https://doi.org/10.15823/p.2025.159.9

Numeris

Skyriai

Straipsniai