Mokyklų vadovų bendrųjų kompetencijų vertinimas preskriptyviu ir deskriptyviu požiūriu

Authors

  • Nijolė Cibulskaitė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania
  • Evaldas Petrauskas Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.45

Pagrindiniai žodžiai:

bendrojo ugdymo mokyklų vadovai, bendrosios kompetencijos, kompetencijų vertinimas, preskriptyvus ir deskriptyvus požiūris

Santrauka

Straipsnyje teoriniu lygmeniu aptariamos bendrojo ugdymo mokyklų vadovų vadovavimo kompetencijų vertinimo nuostatos ir organizavimo principai ir remiantis empirinio tyrimo duomenimis atskleidžiami preskriptyvus ir deskriptyvus požiūriai į vadovų bendrųjų kompetencijų ir jų komponentų svarbą mokyklos vadovo darbe. Tyrimo duomenys leido iškelti prielaidą, kad vadovų kompetencijų institucinio vertinimo metu daugiau dėmesio kreipiama į preskriptyviu požiūriu svarbias kompetencijas, o vadovai labiau akcentuoja deskriptyviu požiūriu – jų praktiniame darbe – svarbias kompetencijas.

Author Biographies

Nijolė Cibulskaitė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Institute of Educational Researches

Evaldas Petrauskas, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Social Education, Department of Economics and
Entrepreneurship Development

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-09-20

Kaip cituoti

Cibulskaitė, N. ., & Petrauskas, E. (2017). Mokyklų vadovų bendrųjų kompetencijų vertinimas preskriptyviu ir deskriptyviu požiūriu. Pedagogika / Pedagogy, 127(3), 148–160. https://doi.org/10.15823/p.2017.45

Numeris

Skyriai

Straipsniai