Mokyklų vadovų bendrųjų kompetencijų vertinimas preskriptyviu ir deskriptyviu požiūriu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.45Pagrindiniai žodžiai:
bendrojo ugdymo mokyklų vadovai, bendrosios kompetencijos, kompetencijų vertinimas, preskriptyvus ir deskriptyvus požiūrisSantrauka
Straipsnyje teoriniu lygmeniu aptariamos bendrojo ugdymo mokyklų vadovų vadovavimo kompetencijų vertinimo nuostatos ir organizavimo principai ir remiantis empirinio tyrimo duomenimis atskleidžiami preskriptyvus ir deskriptyvus požiūriai į vadovų bendrųjų kompetencijų ir jų komponentų svarbą mokyklos vadovo darbe. Tyrimo duomenys leido iškelti prielaidą, kad vadovų kompetencijų institucinio vertinimo metu daugiau dėmesio kreipiama į preskriptyviu požiūriu svarbias kompetencijas, o vadovai labiau akcentuoja deskriptyviu požiūriu – jų praktiniame darbe – svarbias kompetencijas.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.