Socialinės kompetencijos pradinėje mokykloje klausimyno kūrimas ir psichometrinių rodiklių analizė: sąsajos su populiarumu klasėje, santykiais su mokytoja ir mokykliniu nerimastingumu

Authors

  • Šarūnė Magelinskaitė-Legkauskienė Vytautas Magnus University, Lithuania
  • Visvaldas Legkauskas Vytautas Magnus University, Lithuania
  • Albina Kepalaitė Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.44

Pagrindiniai žodžiai:

socialinė kompetencija, pradinių klasių mokiniai, santykiai su mokytoja, populiarumas klasėje, mokyklinis nerimastingumas

Santrauka

Remiantis socialinės kompetencijos kaip įgūdžių visumos samprata, buvo atliktas tyrimas siekiant sukurti klausimyną, kuris matuotų pradinių klasių mokinių socialinę kompetenciją. Tyrimo metu sukurtas naujas Socialinės kompetencijos pradinėje mokykloje klausimynas, kurio patikimumas ir validumas buvo tikrinami vertinant sukurto klausimyno sąsajas su mokinių populiarumu klasėje, santykiais su mokytoja ir mokykliniu nerimastingumu atliekant du matavimus, tarp kurių buvo vienų metų tarpas. Pirmame tyrimo matavime dalyvavo 437 pirmokai, antrame – 420 antrokų.

Author Biographies

Šarūnė Magelinskaitė-Legkauskienė, Vytautas Magnus University, Lithuania

Vytautas Magnus University, Faculty of Social Sciences, Department of Psychology

Visvaldas Legkauskas, Vytautas Magnus University, Lithuania

Vytautas Magnus University, Faculty of Social Sciences, Department of Psychology

Albina Kepalaitė, Vytautas Magnus University, Lithuania

Vytautas Magnus University, Faculty of Social Sciences, Department of Psychology

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-09-20

Kaip cituoti

Magelinskaitė-Legkauskienė, Šarūnė, Legkauskas, V., & Kepalaitė, A. (2017). Socialinės kompetencijos pradinėje mokykloje klausimyno kūrimas ir psichometrinių rodiklių analizė: sąsajos su populiarumu klasėje, santykiais su mokytoja ir mokykliniu nerimastingumu. Pedagogika / Pedagogy, 127(3), 132–147. https://doi.org/10.15823/p.2017.44

Numeris

Skyriai

Straipsniai