Socialinės kompetencijos pradinėje mokykloje klausimyno kūrimas ir psichometrinių rodiklių analizė: sąsajos su populiarumu klasėje, santykiais su mokytoja ir mokykliniu nerimastingumu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.44Pagrindiniai žodžiai:
socialinė kompetencija, pradinių klasių mokiniai, santykiai su mokytoja, populiarumas klasėje, mokyklinis nerimastingumasSantrauka
Remiantis socialinės kompetencijos kaip įgūdžių visumos samprata, buvo atliktas tyrimas siekiant sukurti klausimyną, kuris matuotų pradinių klasių mokinių socialinę kompetenciją. Tyrimo metu sukurtas naujas Socialinės kompetencijos pradinėje mokykloje klausimynas, kurio patikimumas ir validumas buvo tikrinami vertinant sukurto klausimyno sąsajas su mokinių populiarumu klasėje, santykiais su mokytoja ir mokykliniu nerimastingumu atliekant du matavimus, tarp kurių buvo vienų metų tarpas. Pirmame tyrimo matavime dalyvavo 437 pirmokai, antrame – 420 antrokų.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.